nikozei писав:Доброго дня!
Дуже давно користуюсь послугами Вашого магазину (десь з 2011 року), хоча не дуже часто. Останнім часом звертаюсь частіше, бо поліпшились умови продажу, але згоден з іншими стосовно зміни номеру телефону.
Для мене є дві незручності:
1. Неможливо змінити номер телефону у особистому кабінеті;
2. Неможливо в особистому кабінеті зафіксувати постійну адресу замовника (бо незвично кожен раз в примітках писати адресу за якою треба відправити замовленні запчастини), хоча можно, про всяк випадок, залишити і ту функцію.
Це на перспективу, а зараз мені треба змінити номер телефону, бо в місці де зараз мешкаю, тільки Київстар.
З повагою і найкращими бажаннями.
Стаханов Василь Семенович
Добрий день!
Шановний Василь Семенович, дякуємо за Ваше звернення та поради щодо покращення зручності нашого сайту. Ваші побажання обов'язково будуть передані у відділ, що займається удосконаленням сайту, і, якщо буде така можливість, функцію збереження адреси замовника, буде додано. Щодо зміни номера телефону в акаунті: напишіть , будь ласка, на наш e-mail: [email protected] номер телефону, на який необхідно зробити заміну. В темі повідомлення, вкажіть, будь ласка, номер договору та старий номер телефону. Ми обов'язково зробимо заміну! Дякуємо за Ваше звернення!