Тема: Пропозиції по роботі з замовленнями на сайті
Можливість тестування сайту:
1. Оскільки новий сайт тільки анонсований - ніхто не знає, що вже реалізовано, а що тільки в планах - тому буде багато дублів і лишньої роботи для розробників сайту - шукати ті "зерна".
2. Після виходу версії сайту знову ж таки буде "тестування" і вал зауважень/пропозицій. І знову ніхто не буде знати, що вже стоїть в планах на реалізацію.
По замовленнях:
1. Якщо клієнт має акцію/код/скидку - повинен мати можливість користуватись нею з моменту вибору запчастини, а не в кінці замовлення (а може його ціна зі скидкою не задовольнить?).
Якщо є акція і замовлення клієнта під цю акцію попадає - він про це повинен бути поінформований. Використовувати її чи ні - це вже його рішення.
2. Можливість вибору регіону замовлення не в кінці оформлення, а спочатку: я в Києві "приписаний", а поломався (друг бере по моєму аккаунту) в Харкові.
3. Оригінальний каталог: бажано б було все ж перекласти (наприклад, японські каталоги) - не всі розуміють англійською, приходиться шукати навмання.
4. Більш якісні фото запчастин та хоча б основні розміри (у поставщиків вони повинні бути).
5. Гараж - авто - каталог - ... а де запчастини для ТО? Хоча б стандартні найчастіше використовувані: фільтра, колодки, ГРМ ...
6. Перевірка відповідності запчастин ВІН авто: навіщо писати ВІН в коментах, якщо авто є в "гаражі" і можна просто запчастину прив"язати до авто? А якщо в замовленні запчастини для кількох авто? А так вибрав запчастину і при необхідності перевірки поставив галочку і вибрав з гаража авто.
7. Інформація по виробнику/постачальнику. Колись була, зараз немає.
8. Можливість зміни замовлення. Теж раніше така можливість була до якогось визначеного стану. Зараз замовлення просто "виконується" і не зовсім зрозуміло, чи можу я змінити чи вже ні.