Тема: Пропозиції по роботі з замовленнями на сайті

Можливість тестування сайту:
1. Оскільки новий сайт тільки анонсований - ніхто  не знає, що вже реалізовано, а що тільки в планах - тому буде багато дублів і лишньої роботи для розробників сайту - шукати ті "зерна".
2. Після виходу версії сайту знову ж таки буде "тестування" і вал зауважень/пропозицій. І знову ніхто не буде знати, що вже стоїть  в планах на реалізацію.
По замовленнях:
1. Якщо клієнт має акцію/код/скидку - повинен мати можливість користуватись нею з моменту вибору запчастини, а не в кінці замовлення (а може його ціна зі скидкою не задовольнить?).
Якщо є акція і замовлення клієнта під цю акцію попадає - він про це повинен бути поінформований. Використовувати її чи ні - це вже його рішення.
2. Можливість вибору регіону замовлення не в кінці оформлення, а спочатку: я в Києві "приписаний", а поломався (друг бере по моєму аккаунту) в Харкові.
3. Оригінальний каталог: бажано б було все ж перекласти (наприклад, японські каталоги) - не всі розуміють англійською, приходиться шукати навмання.
4. Більш якісні фото запчастин та хоча б основні розміри (у поставщиків вони повинні бути).
5. Гараж - авто - каталог - ... а де запчастини для ТО? Хоча б стандартні найчастіше використовувані: фільтра, колодки, ГРМ ...
6. Перевірка відповідності запчастин ВІН авто: навіщо писати ВІН в коментах, якщо авто є в "гаражі" і можна просто запчастину прив"язати до авто? А якщо в замовленні запчастини для кількох авто? А так вибрав запчастину і при необхідності перевірки поставив галочку і вибрав з гаража авто.
7. Інформація по виробнику/постачальнику. Колись була, зараз немає.
8. Можливість зміни замовлення. Теж раніше така можливість була до якогось визначеного стану. Зараз замовлення просто "виконується" і не зовсім зрозуміло, чи можу я змінити чи вже ні.

2

Повід.: Пропозиції по роботі з замовленнями на сайті

Петрович писав:

Можливість тестування сайту:
1. Оскільки новий сайт тільки анонсований - ніхто  не знає, що вже реалізовано, а що тільки в планах - тому буде багато дублів і лишньої роботи для розробників сайту - шукати ті "зерна".
2. Після виходу версії сайту знову ж таки буде "тестування" і вал зауважень/пропозицій. І знову ніхто не буде знати, що вже стоїть  в планах на реалізацію.
По замовленнях:
1. Якщо клієнт має акцію/код/скидку - повинен мати можливість користуватись нею з моменту вибору запчастини, а не в кінці замовлення (а може його ціна зі скидкою не задовольнить?).
Якщо є акція і замовлення клієнта під цю акцію попадає - він про це повинен бути поінформований. Використовувати її чи ні - це вже його рішення.
2. Можливість вибору регіону замовлення не в кінці оформлення, а спочатку: я в Києві "приписаний", а поломався (друг бере по моєму аккаунту) в Харкові.
3. Оригінальний каталог: бажано б було все ж перекласти (наприклад, японські каталоги) - не всі розуміють англійською, приходиться шукати навмання.
4. Більш якісні фото запчастин та хоча б основні розміри (у поставщиків вони повинні бути).
5. Гараж - авто - каталог - ... а де запчастини для ТО? Хоча б стандартні найчастіше використовувані: фільтра, колодки, ГРМ ...
6. Перевірка відповідності запчастин ВІН авто: навіщо писати ВІН в коментах, якщо авто є в "гаражі" і можна просто запчастину прив"язати до авто? А якщо в замовленні запчастини для кількох авто? А так вибрав запчастину і при необхідності перевірки поставив галочку і вибрав з гаража авто.
7. Інформація по виробнику/постачальнику. Колись була, зараз немає.
8. Можливість зміни замовлення. Теж раніше така можливість була до якогось визначеного стану. Зараз замовлення просто "виконується" і не зовсім зрозуміло, чи можу я змінити чи вже ні.

Шановний Петрович!
Дякуємо за влучні побажання та обґрунтовані зауваження.
Хочемо вже зараз дати відповіді на деякі зауваження:
Так, сайт тільки анонсований, але "ті зерна" ми вже зараз всі фіксуємо та передаємо архітекторам нашого сайту, аби склалась найбільш повна картина того, що Клієнти бажають бачити в новому сайті.

По замовленням:
1. "Якщо клієнт має акцію/код/скидку.." - цілком згодні з Вами. Зараз клієнт ціну зі знижкою може дізнатись у менеджера після перерахунку вартості замовлення на вартість зі знижкою. Зафіксували та передали, аби зробити автоматичну застосовність такої знижки.
2. Зафіксували.
3. Над каталогами вже ведеться робота. Розуміємо, що англійською не зовсім зручно, тому працюємо й над перекладом.
4. За можливістю вже додаємо на сайт фото. Але кількість постачальників та запчастин не дає можливості зробити це так швидко, як хотілось би.
5. Частково реалізовано в каталозі. В пошуку по групам товарів першою групою є "Деталі для ТО".
6. Також частково реалізовано. В даний момент усе замовлення можна перевірити на сумісність з одним автомобілем з гаражу (без  самостійного дублювання VIN в коментарі), а якщо їх декілька, то дійсно, рекомендуємо вказувати в коментарі. Розуміємо, що це не зовсім зручно, тому передаємо розробникам.
7. Зафіксували.
8. Зафіксували Ваше побажання.

Дякуємо!