1

Тема: інтерфейс

кожного року міняється інтерфкйс . із кожним роком все гірше і гірше
напевне прийдеться відказатись від ваших послуг

2

Повід.: інтерфейс

mirec писав:

кожного року міняється інтерфкйс . із кожним роком все гірше і гірше
напевне прийдеться відказатись від ваших послуг

Шановний mirec,

що саме Вам не подобається в актуальінй версії? Будь ласка, задайте питання, і ми відповімо на нього або підкажено, як ту чи іншу інформацію знайти на сайті.

Ми працюємо над новою версією сайту і спеціально створили на форумі гілку для збору і вивчення  побажать і критичних зауважень клієнтів. Саме завдяки таким зауваження ми плануємо зробити сайт максимально зручним для Вас.

3

Повід.: інтерфейс

Зробіть будь-ласка  інтерфейс з можливістю вибрати мову. Російська зрозуміла, але трохи потрібно напрягатись.

4

Повід.: інтерфейс

Перше, що добавлю;
- навіщо повторно реєструватися для форуму, знову створювати логін з паролем, якщо людина вже є зареєстрований покупець?
- попередній варіант сайта був мабуть навіть трішки інформативніший. Зі  свого "гаража" можна було зразу заходити в різні каталоги, + по кожному із виробників був короткий опис (хто він є і рід та специфікація його діяльності).
- так, потрібно робити деякі зміни.
Але мабуть корисно було б поцікавитися думкою користувачів, при розробці нового сайту. Як не як, МИ тут більше часу проводимо, а не розробники. І з цих підказок получився б дуже інформативний, легкий та зручний сайт.
Потрібно так змінювати, щоб звичайний юзер міг знайти потрібну деталь, а не здогадувався, куди заходити і на якій сторінці шукати.
- це так, декілька з моментів, так як не робив давно замовлення і досконально не продивлявся весь сайт. Думаю, якщо б кожен із користувачів добавив свій комент, то цей список розширився б.

P.S. До речі, зробіть аналогію; будь які оновлення програм (на любому із ресурсів), як тільки починають щось вдосконалювати, оновлювати, зразу стає набагато гірше, як було. І що саме цікаво: їм говорять, а все так і залишається.
Ну ось , якось приблизно так.

5

Повід.: інтерфейс

kvinta1275 писав:

Зробіть будь-ласка  інтерфейс з можливістю вибрати мову. Російська зрозуміла, але трохи потрібно напрягатись.


Шановний kvinta1275,

ми зараз працюємо над новою версією сайту, да буде вибір мови. Очікуйте незабаром.

6

Повід.: інтерфейс

mag7766 писав:

Перше, що добавлю;
- навіщо повторно реєструватися для форуму, знову створювати логін з паролем, якщо людина вже є зареєстрований покупець?
- попередній варіант сайта був мабуть навіть трішки інформативніший. Зі  свого "гаража" можна було зразу заходити в різні каталоги, + по кожному із виробників був короткий опис (хто він є і рід та специфікація його діяльності).
- так, потрібно робити деякі зміни.
Але мабуть корисно було б поцікавитися думкою користувачів, при розробці нового сайту. Як не як, МИ тут більше часу проводимо, а не розробники. І з цих підказок получився б дуже інформативний, легкий та зручний сайт.
Потрібно так змінювати, щоб звичайний юзер міг знайти потрібну деталь, а не здогадувався, куди заходити і на якій сторінці шукати.
- це так, декілька з моментів, так як не робив давно замовлення і досконально не продивлявся весь сайт. Думаю, якщо б кожен із користувачів добавив свій комент, то цей список розширився б.

P.S. До речі, зробіть аналогію; будь які оновлення програм (на любому із ресурсів), як тільки починають щось вдосконалювати, оновлювати, зразу стає набагато гірше, як було. І що саме цікаво: їм говорять, а все так і залишається.
Ну ось , якось приблизно так.

Шановний mag7766,

дякую за такий докладний  коментар. Саме для того, щоб почути відгуки користувачів, ми створили цю гілку.

Ми розуміємо ті речі, про які Ви пишите.  Ми поступово відновлюємо функціональність сайту і розроблюємо нову платформу з іншим дизайном. Цей шлях нешвидкий, але незворотній. Зауваження користувачів беруться до реалізаціїї: і стосовно "Гаражу", і стосовно пошуку, і стосовно входу на форум тощо. Незабаром ми презентуємо наші втілення.

Ще раз дякую, ми розраховуємо на Ваш досвід користування і зауваження та побажання.

7

Повід.: інтерфейс

Еще раньше возле каждого товара была кнопочка i (информация), при нажатии на которую писало характеристики замчасти, и страну производства.
Сейчас этого нет, неудобно.

8

Повід.: інтерфейс

dn1983 писав:

Еще раньше возле каждого товара была кнопочка i (информация), при нажатии на которую писало характеристики замчасти, и страну производства.
Сейчас этого нет, неудобно.

dn1983,
Вы правы. Мы постепенно восстанавливаем функционал сайта, и эту опцию в том числе.

9

Повід.: інтерфейс

я конечно все понимаю, но:
1. Фото редко где отображаются в з\ч, было бы не плохо сделать по каждой позиции 3-4 фото с разных ракурсов.
2. Информация о деталях, хотя бы как было раньше, но можно и больше информаци, к каким моделям подходит, и т.д.
3. Возможность отменять заказанные детали.
4. Чтобы отображалась информация в реальном времени о товаре, сроки поставки ориентировочные, в случае задержки выбивала задержка сроки задержки.

10

Повід.: інтерфейс

dimasldo писав:

я конечно все понимаю, но:
1. Фото редко где отображаются в з\ч, было бы не плохо сделать по каждой позиции 3-4 фото с разных ракурсов.
2. Информация о деталях, хотя бы как было раньше, но можно и больше информаци, к каким моделям подходит, и т.д.
3. Возможность отменять заказанные детали.
4. Чтобы отображалась информация в реальном времени о товаре, сроки поставки ориентировочные, в случае задержки выбивала задержка сроки задержки.

Уважаемый dimasldo!

Благодарим Вас за сообщение и вовлеченность в развитие нашего сайта. Мы обязательно рассмотрим Ваши пожелания и, вполне возможно, все или часть из них, примем к реализации.