Bendix писав:Якщо у замовленні декілька позицій від різних постачальникив та доступна відправка тільки Новою поштою, я правильно розумію що буде декілька посилок від кожного постачальника? Як в такому випадку робити повернення запчастин які наприклад не підійшли?
Трішки не так. Ми збираємо, за можливості, всі позиції замовлення в одному місці (за регіоном). Наприклад, пропозиції від постачальників з Київського регіону, зазвичай, збираються на нашому центральному складі. Навіть, якщо ви зробите замовлення, яке може бути зібране у різних регіонах, наш співробітник звяжеться з вами та запропонує варіанти, як перезамовити так, аби кількість посилок була мінімальна. Частіше за все, вдається все зробити однією посилкою, яку ми вам і відправимо.
Повернення, так само, ви робите нам, адже замовлення ви робите в нас. У випадку необхідності повернення, менеджер завжди звязується з клієнтом та консультує як саме і куди у клієнта є можливість його здійснити.