1 (відредаговано Bendix 10.09.2022 20:52)

Тема: Доступна тільки відправка кур’єрською службою

Доброго вечора!
Шукав на сайті потрібні мені запчатини та звернув увагу на те, що зліва від ціни є зелена вантажівка практично на усіх артікулах. Ця позначка означає - доступна тільки відправка кур’єрською службою. Тобто доставка тільки Новою поштою, самовивозу з офісу екзісту не має? Мій офіс продажу знаходиться у Сумах.

2

Повід.: Доступна тільки відправка кур’єрською службою

Bendix писав:

Доброго вечора!
Шукав на сайті потрібні мені запчатини та звернув увагу на те, що зліва від ціни є зелена вантажівка практично на усіх артікулах. Ця позначка означає - доступна тільки відправка кур’єрською службою. Тобто доставка тільки Новою поштою, самовивозу з офісу екзісту не має? Мій офіс продажу знаходиться у Сумах.

Добрий день.
Так, деякі пропозиції ми, на жаль, ще поки можемо доставити лише перевізником Нова пошта і такі пропозиції відмічено значком вантажівки навпроти них. Поступово ми відновлюємо логістику, але не так швидко, як би хотілося.
Перепрошуємо за незручності.

3 (відредаговано Bendix 12.09.2022 10:23)

Повід.: Доступна тільки відправка кур’єрською службою

Якщо у замовленні декілька позицій від різних постачальникив та доступна відправка тільки Новою поштою, я правильно розумію що буде декілька посилок від кожного постачальника? Як в такому випадку робити повернення запчастин які наприклад не підійшли?

4

Повід.: Доступна тільки відправка кур’єрською службою

Bendix писав:

Якщо у замовленні декілька позицій від різних постачальникив та доступна відправка тільки Новою поштою, я правильно розумію що буде декілька посилок від кожного постачальника? Як в такому випадку робити повернення запчастин які наприклад не підійшли?

Трішки не так. Ми збираємо, за можливості, всі позиції замовлення в одному місці (за регіоном). Наприклад, пропозиції від постачальників з Київського регіону, зазвичай, збираються на нашому центральному складі. Навіть, якщо ви зробите замовлення, яке може бути зібране у різних регіонах, наш співробітник звяжеться з вами та запропонує варіанти, як перезамовити так, аби кількість посилок була мінімальна. Частіше за все, вдається все зробити однією посилкою, яку ми вам і відправимо.
Повернення, так само, ви робите нам, адже замовлення ви робите в нас. У випадку необхідності повернення, менеджер завжди звязується з клієнтом та консультує як саме і куди у клієнта є можливість його здійснити.