1

Тема: Повернення товару

Добрий день
Замовлення №026-6546236 було забране мною 23.02.2022 року.
Після початку бойових дій на території області клієнт виїхав в іншу країну. Та і нам було не до ремонтів.
Повернути замовлення теж не мав змоги, бо не працювали служби доставки.
Наразі, ми почали працювати, з клієнтом встановили зв'язок, але запчастину він вже поміняв за кордоном.

Чи зможу я здійснити повернення товару?

2

Повід.: Повернення товару

serglavrik писав:

Добрий день
Замовлення №026-6546236 було забране мною 23.02.2022 року.
Після початку бойових дій на території області клієнт виїхав в іншу країну. Та і нам було не до ремонтів.
Повернути замовлення теж не мав змоги, бо не працювали служби доставки.
Наразі, ми почали працювати, з клієнтом встановили зв'язок, але запчастину він вже поміняв за кордоном.

Чи зможу я здійснити повернення товару?

Доброго дня.
Загалом, зараз такі повернення не проводяться, враховуючи, що термін доволі великий (більше двох місяців).
Але подивимося, чи зможемо щось зробити.

3

Повід.: Повернення товару

Доброго дня!
17.08.23 придбав у Вас Кулак поворотний лівий AND 34407005, Замовлення № 022-7183583.
Запчастину менi видали у пошкодженнiй упаковцi, але так як менi на це було байдуже, я не зафiксував це на фото. Вказана запчастина не пiдiйшла до мого автомобiля, тому я заказав iншу, а цю привiз до офiсу щоб повернути. Але начальник цього вiддiлення вiдмовив менi у поверненнi мотивуючи тим, що пакет в якому прибула запчастина "розiрваний та брудний" та на запчастинi  слiди встановлення, але на справдi нiяких слiдiв встановлення на нiй не було. небуло анi подряпин, анi сколiв фарби. Потiм начальник вiддiлення сказав щоб я не чекав у офiсi, як надiйде iнформацiя про рiшення, менi зателефонують. На другий день iнформацii також не було, тому я зателефонував до центрального офiсу, де менi повiдомили, що повернення товару так i не оформили. Тому звертаюсь сюди, може хтось менi нарештi вiдповiсть, чи э сенс менi взагалi чекати?

4

Повід.: Повернення товару

Tkachenk030576 писав:

Доброго дня!
17.08.23 придбав у Вас Кулак поворотний лівий AND 34407005, Замовлення № 022-7183583.
Запчастину менi видали у пошкодженнiй упаковцi, але так як менi на це було байдуже, я не зафiксував це на фото. Вказана запчастина не пiдiйшла до мого автомобiля, тому я заказав iншу, а цю привiз до офiсу щоб повернути. Але начальник цього вiддiлення вiдмовив менi у поверненнi мотивуючи тим, що пакет в якому прибула запчастина "розiрваний та брудний" та на запчастинi  слiди встановлення, але на справдi нiяких слiдiв встановлення на нiй не було. небуло анi подряпин, анi сколiв фарби. Потiм начальник вiддiлення сказав щоб я не чекав у офiсi, як надiйде iнформацiя про рiшення, менi зателефонують. На другий день iнформацii також не було, тому я зателефонував до центрального офiсу, де менi повiдомили, що повернення товару так i не оформили. Тому звертаюсь сюди, може хтось менi нарештi вiдповiсть, чи э сенс менi взагалi чекати?

Добрий день.
Як вам повідомив керівник відділення, питання повернення товару належної якості, при пошкодженому пакуванні, розглядається в окремому порядку, так як, згідно правил, які викладені на нашому сайті:
Умови повернення:
товар не був у користуванні;
збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
збережено пакування, ярлики.
https://exist.ua/uk/pages/warranty/

Але, навіть за таких обставин, у поверненні вам не відмовлено. Питанням займаються наші фахівці і, орієнтовно, до кінця завтрашнього дня, ви отримаєте грунтовну відповідь.
Дякуємо за звернення та очікування вирішення питання.

5

Повід.: Повернення товару

Шановний Tkachenk030576, питання вирішили. Повернення приймаємо.
З вами також звязався наш співробітник і повідомив дану інформацію.
Чекаємо вас у нашому відділенні для проведення повернення.

6

Повід.: Повернення товару

Добрий день.
Замовлення № 034-7357909 забрано мною 14.10.2023. За моєю помилкою замовив шлейф підрульовий
NTY EAS-MS-007,а необхідний NTY EAS-HD-007 помилка в двох літерах і результат плачевний.Шлейф не встановлювався,все в заводській упаковці,упаковка в ідеальному стані.Як оформити повернення і придбати необхідний шлейф у Вас .

7

Повід.: Повернення товару

vadimpolishuk писав:

Добрий день.
Замовлення № 034-7357909 забрано мною 14.10.2023. За моєю помилкою замовив шлейф підрульовий
NTY EAS-MS-007,а необхідний NTY EAS-HD-007 помилка в двох літерах і результат плачевний.Шлейф не встановлювався,все в заводській упаковці,упаковка в ідеальному стані.Як оформити повернення і придбати необхідний шлейф у Вас .

Добрий день.
Якщо товар не встановлювався, збережено товарний вигляд, упаковка та етикетки, то у вас э 14 днів на повернення.
Найближчим часом з вами зв'яжеться менеджер і проконсультує по поверненню та перезамовленню.

8

Повід.: Повернення товару

Доброго дня.
Шлейф відправив ттн 59001038183145

https://i.ibb.co/WHdcCkF/IMG-20231016-114504.jpg

9

Повід.: Повернення товару

Дякуємо.