Tkachenk030576 писав:Доброго дня!
17.08.23 придбав у Вас Кулак поворотний лівий AND 34407005, Замовлення № 022-7183583.
Запчастину менi видали у пошкодженнiй упаковцi, але так як менi на це було байдуже, я не зафiксував це на фото. Вказана запчастина не пiдiйшла до мого автомобiля, тому я заказав iншу, а цю привiз до офiсу щоб повернути. Але начальник цього вiддiлення вiдмовив менi у поверненнi мотивуючи тим, що пакет в якому прибула запчастина "розiрваний та брудний" та на запчастинi слiди встановлення, але на справдi нiяких слiдiв встановлення на нiй не було. небуло анi подряпин, анi сколiв фарби. Потiм начальник вiддiлення сказав щоб я не чекав у офiсi, як надiйде iнформацiя про рiшення, менi зателефонують. На другий день iнформацii також не було, тому я зателефонував до центрального офiсу, де менi повiдомили, що повернення товару так i не оформили. Тому звертаюсь сюди, може хтось менi нарештi вiдповiсть, чи э сенс менi взагалi чекати?
Добрий день.
Як вам повідомив керівник відділення, питання повернення товару належної якості, при пошкодженому пакуванні, розглядається в окремому порядку, так як, згідно правил, які викладені на нашому сайті:
Умови повернення:
товар не був у користуванні;
збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
збережено пакування, ярлики.
https://exist.ua/uk/pages/warranty/
Але, навіть за таких обставин, у поверненні вам не відмовлено. Питанням займаються наші фахівці і, орієнтовно, до кінця завтрашнього дня, ви отримаєте грунтовну відповідь.
Дякуємо за звернення та очікування вирішення питання.