Тема: Робота магазину
Доброго дня. Замовлення № 034-5481518 Центральный
Заказував повітр.фільтр, масл.фільтр + масло. Прийшло все, тільки до масляного фільтру (Sakura C-2805) питання були, про які я майже відразу повідомив екзісту. Упаковка була відкрита і закрита назад на скотч (мелочі) сам фільтр виглядав як б/у. Разом із працівником було прийнято рішення замінити фільтр Sakura C-2805 на WIX WL7204. Сказали "ми вам пришлемо вікс сьогодні/завтра, ви його заберете і відразу вишлете нам назад сакуру". 15.12 15:03 Прийшло смс що замовлення готове до відправки НП.
Сьогодні вже пройшло чуть більше ніж два тижні, фільтр не прийшов. Но у особистому кабінеті на сайті написано що я получив вікс, тільки не оплатив його (в кошельку висить мінус вартість фільтра, а саме -121 грн) Питання: Чому так сталось?