1 (відредаговано Emmett 28.12.2020 12:08)

Тема: Робота магазину

Доброго дня. Замовлення № 034-5481518 Центральный
Заказував повітр.фільтр, масл.фільтр + масло. Прийшло все, тільки до масляного фільтру (Sakura C-2805) питання були, про які я майже відразу повідомив екзісту. Упаковка була відкрита і закрита назад на скотч (мелочі) сам фільтр виглядав як б/у. Разом із працівником було прийнято рішення замінити фільтр Sakura C-2805 на WIX WL7204. Сказали "ми вам пришлемо вікс сьогодні/завтра, ви його заберете і відразу вишлете нам назад сакуру". 15.12 15:03 Прийшло смс що замовлення готове до відправки НП.
Сьогодні вже пройшло чуть більше ніж два тижні, фільтр не прийшов. Но у особистому кабінеті на сайті написано що я получив вікс, тільки не оплатив його (в кошельку висить мінус вартість фільтра, а саме -121 грн) Питання: Чому так сталось?

2

Повід.: Робота магазину

Emmett писав:

Доброго дня. Замовлення № 034-5481518 Центральный
Заказував повітр.фільтр, масл.фільтр + масло. Прийшло все, тільки до масляного фільтру (Sakura C-2805) питання були, про які я майже відразу повідомив екзісту. Упаковка була відкрита і закрита назад на скотч (мелочі) сам фільтр виглядав як б/у. Разом із працівником було прийнято рішення замінити фільтр Sakura C-2805 на WIX WL7204. Сказали "ми вам пришлемо вікс сьогодні/завтра, ви його заберете і відразу вишлете сам назад сакуру". 15.12 15:03 Прийшло смс що замовлення готове до відправки НП.
Сьогодні вже пройшло чуть більше ніж два тижні, фільтр не прийшов. Но у особистому кабінеті на сайті написано що я получив вікс, тільки не оплатив його (в кошельку висить мінус вартість фільтра, а саме -121 грн) Питання: Чому так сталось?

Шановний Emmett,

я перепрошую за прикрий випадок.
Розберемося і надамо відповідь.

3

Повід.: Робота магазину

Шановний Emmett,

на жаль,  сталася прикра ситуація,  і ми не можемо зараз знайти дане замовлення.
Воно, ніби, було відправлене вам, але, як ми розуміємо, ви його не отримали.

Ми оформили нове замовлення і плануємо Вам якнаймога швидше відправити товар.

Ще раз перепрошуємо за несподівану ситуацію.

4

Повід.: Робота магазину

Доброго дня. Замовлення № 017-5663475.
Замовляв 2 одиниці обладнання.
На даний час одна одиниця готова до видачі а інша в статусі виконується.
Це якийсь збій в відображенні чи дійсно одна одиниця ще не надійшла?

5

Повід.: Робота магазину

0639846789 писав:

Доброго дня. Замовлення № 017-5663475.
Замовляв 2 одиниці обладнання.
На даний час одна одиниця готова до видачі а інша в статусі виконується.
Це якийсь збій в відображенні чи дійсно одна одиниця ще не надійшла?

Доброго дня.

Так, по замовленню одна позиція затримується. Зараз розберемося чому і коли буде.

6

Повід.: Робота магазину

Шановний 0639846789, перепрошуємо ще раз за затримку замовлення.
В повному обсязі замовлення очікуємо готовим до видачі завтра.
З вами окремо зв'язався наш співробітник та повидомив дану інформацію.