1

Тема: Подвійна відмова в замовленні запчастин на EXIST.UA

Шановна Адміністрація. Шановні менеджери.
Я вкрай незадоволений, неодноразовими  відмовами в придбанні запчастин, інтернет магазином EXIST.UA
Створивши замовлення на придбання запчастини  General Motors 96187438 Амортизатор подвески передний газомасляный з тривалим терміном очікування, я чекав надходження запчастини.
Минули дні, і замість запчастини, я отримав смс з відмовою.
В розмові із менеджером, я отримав відповідь, що дана запчастина буде перезамовлена, в іншого поставщика.
Гаразд, замовлення було перезапущене, та я став і далі чекати запчастини, а клієнт в свою чергу, свого відремонтованого автомобіля.
І знову сьогодні, така ж смс. Заказ отменен.
Що далі? А далі...Я втрачаю своїх клієнтів, люди не задоволені таким сервісом.
Шановний Менеджмент.  Яку ціль Ви переслідуєте в першу чергу при співпраці з Вашими постійними замовниками?
. Ціна. Гроші. Чи все ж таки, Якість Обслуговування ?
Надіюсь що замовлення на вище вказану запчастину, буде Вами переглянуте та доставлене регіональним представникам EXIST.UA

2

Повід.: Подвійна відмова в замовленні запчастин на EXIST.UA

Шановний Mechanik,

приношу мої особисті вибаченя за ситуацію, що склалася. Безумовно, ніяких виправдань не може бути, ми Вас підвели.

Завтра, з самого ранку ми вияснимо питання та у найкоротші терміни надамо Вам предметну відповідь.
Хочу Вас запевнити, що питання буде вирішене на Вашу користь.

З повагою,

Олег Москаленко,
власник exist.ua

3

Повід.: Подвійна відмова в замовленні запчастин на EXIST.UA

Зосередити всю увагу на обслуговуванні – це не просто тренд, це політика вдалого бізнесу.
Знайти спільну мову з клієнтом це означає,  що багато людей готові платите більше, але за кращий сервіс.
Дякую за відповідь. З Повагою.

4

Повід.: Подвійна відмова в замовленні запчастин на EXIST.UA

Mechanik писав:

Шановна Адміністрація. Шановні менеджери.
Я вкрай незадоволений, неодноразовими  відмовами в придбанні запчастин, інтернет магазином EXIST.UA
Створивши замовлення на придбання запчастини  General Motors 96187438 Амортизатор подвески передний газомасляный з тривалим терміном очікування, я чекав надходження запчастини.
Минули дні, і замість запчастини, я отримав смс з відмовою.
В розмові із менеджером, я отримав відповідь, що дана запчастина буде перезамовлена, в іншого поставщика.
Гаразд, замовлення було перезапущене, та я став і далі чекати запчастини, а клієнт в свою чергу, свого відремонтованого автомобіля.
І знову сьогодні, така ж смс. Заказ отменен.
Що далі? А далі...Я втрачаю своїх клієнтів, люди не задоволені таким сервісом.
Шановний Менеджмент.  Яку ціль Ви переслідуєте в першу чергу при співпраці з Вашими постійними замовниками?
. Ціна. Гроші. Чи все ж таки, Якість Обслуговування ?
Надіюсь що замовлення на вище вказану запчастину, буде Вами переглянуте та доставлене регіональним представникам EXIST.UA

Шановний Mechanik,

на додаток до слів Власника запевняю, що ми запропонуємо також варіант компенсації Ваших незручностей.

5 (відредаговано Mechanik 04.06.2019 09:58)

Повід.: Подвійна відмова в замовленні запчастин на EXIST.UA

Шановна Адміністрація. Дякую Вам за позитивне вирішення мого питання.
Здоровий глузд підказує, що якщо Ваші покупці задоволені, продажі і прибуток будуть рости.
В іншому випадку страждає не тільки репутація, але і фінансова сторона бізнесу.
Відреагувати, вислухати людину і вирішити її проблему – Ви отримуєте лояльного прихильника, який може зробити для позитивної репутації бренду набагато більше, ніж будь-яка рекламна компанія.
З Повагою

6

Повід.: Подвійна відмова в замовленні запчастин на EXIST.UA

Mechanik писав:

Шановна Адміністрація. Шановні менеджери.
Я вкрай незадоволений, неодноразовими  відмовами в придбанні запчастин, інтернет магазином EXIST.UA
Створивши замовлення на придбання запчастини  General Motors 96187438 Амортизатор подвески передний газомасляный з тривалим терміном очікування, я чекав надходження запчастини.
Минули дні, і замість запчастини, я отримав смс з відмовою.
В розмові із менеджером, я отримав відповідь, що дана запчастина буде перезамовлена, в іншого поставщика.
Гаразд, замовлення було перезапущене, та я став і далі чекати запчастини, а клієнт в свою чергу, свого відремонтованого автомобіля.
І знову сьогодні, така ж смс. Заказ отменен.
Що далі? А далі...Я втрачаю своїх клієнтів, люди не задоволені таким сервісом.
Шановний Менеджмент.  Яку ціль Ви переслідуєте в першу чергу при співпраці з Вашими постійними замовниками?
. Ціна. Гроші. Чи все ж таки, Якість Обслуговування ?
Надіюсь що замовлення на вище вказану запчастину, буде Вами переглянуте та доставлене регіональним представникам EXIST.UA

Добрий день!
Шановний Mechanik, сьогодні Вам перетелефонував наш співробітник, та запропонував компенсацію незручностей. Щодо запчастини, очікуємо від Вас Він автомобіля задля пошуку альтернативного варіанту. Дякуємо за розуміння, та ще раз перепрошуємо за незручності!

7

Повід.: Подвійна відмова в замовленні запчастин на EXIST.UA

VIN відправлено на електронну адресу форуму.

8

Повід.: Подвійна відмова в замовленні запчастин на EXIST.UA

Mechanik писав:

VIN відправлено на електронну адресу форуму.

Дякуємо, отримали.