1 (відредаговано zjozya89 02.03.2019 20:19)

Тема: Ай,молодці!

Потрібно були терміново запчастини, дрібнички по типу сальника розпредвалу чи кілець впускного колектора.
Так як двигун вже на столі,дозаказав ще трішки дрібниць
Загалом вийшло 10(!) позицій,заказ №020-2329664 від 25.02.2019
Те,що по термінам остання позиція буде 26 в 11,то так,дл слова.
27 ні слова,ні №ТТН нема.Позвонив сам, оператор продиктував ТТН,потім через півгодини прийшло сповіщення в повідомлення.
Вчора 28-глухо.
Тільки сьогодні,01,03 з ранку прийшло повідомлення,що посилка відправлена.
Отримав,все нормально, захотів передивитись по позиціям і тут БАЦ-всього 9!! позицій,в той час в накладній всі 10,все чотко.
В посилці НЕ БУЛО Сальник вала распределительного Elring 505.838!.
Повторю,мотор на столі,авто стоїть.Без сальника мотор ставити немає ніякого сенсу,так як простіше його міняти на знятому двигуні.

В зв"язку з чим хочу виразити ВЕЛИЧЕЗНЕ СПАСИБІ за повноцінний ПЕРЕСРАНИЙ вихідний ( який в силу роботи в мене 1 в неділю)
Мені не сильно жмуть ті 73 гривні за сальник,просто СПЕЦІАЛЬНО заказ був зроблений на Екзісті, заказую  запчастини частенько,в принципі все нормально.(було).
Тепер знову авто простаює,знову - з мого гаманця (неділя 500 грн).

Взагалі  оператор та менеджер молодці,я зразу бачачи таке неподобство(м"яко кажучи) передзвонив,оператор вислухавши мої зауваження переключила мене на спеціаліста,який запевнив,що все скомплектовано вірно і то вина Нової Пошти,бо вони "загубили" мій сальник.Також порадив написати претензію до Нової Пошти.
Цікавий звісно момент, враховуючи те,що посилка не прим"ята,не пошкоджена упаковка,і упакована не в їхню коробку.

Отакі от "пироги"

2

Повід.: Ай,молодці!

Шановний zjozya89,

приношу мої особисті вибачення за ситуацію, що склалася.

Користуючись нагодою, хочу ще раз Вас запевнити, що ми цінуємо нашу репутацію і любимо справу, якою займаємося.

Прикладемо максимум зусиль, щоб виправити ситуацію в найкоротші терміни.

Дякую, що користуєтесь сервісом від exist.ua.

3

Повід.: Ай,молодці!

Олег Москаленко писав:

Шановний zjozya89,

приношу мої особисті вибачення за ситуацію, що склалася.

Користуючись нагодою, хочу ще раз Вас запевнити, що ми цінуємо нашу репутацію і любимо справу, якою займаємося.

Прикладемо максимум зусиль, щоб виправити ситуацію в найкоротші терміни.

Дякую, що користуєтесь сервісом від exist.ua.

Приємно  вражений швидкістю реакції.
Завтра планую бути в Києві, зайду в гості на Позняки

4

Повід.: Ай,молодці!

Я дуже радий,що керівництво та співробітники адекватно реагують на критику - так,вчора попали під "гарячу руку",але дуже швидко відреагували.
Сьогодні зранку передзвонив  Дмитро,вибачився за це досадне непорозуміння та повідомив,що дійсно сальник забули покласти до посилки.
Але так як я сьогодні по справам був в Києві,то заїхав в офіс на Позняки та його забрав.Разом з цим протягом дня мені ще разів зо 3 телефонували,уточняли чи я буду та можливі шляхи вирішення проблеми.
Окремо спасибі за заміну ущільнюючих кілець,які були заказані але прийшли "не ті".Можливо помилка в партномері або в коді,чи людський фактор - проте без проблем погодилися замінити на такі як треба.
Що до речі,не завжди буває-особливо з дрібними речами.

Так шо "проблемка" повністю вирішена,я отримав те,що замовляв та жодних претензій до магазину не маю,питання вирішене повністю і по суті.Персонал,який до мене телефонував вів себе чемно і доброзичливо (я так надіюся).

Зі своєї сторони хотів би порекомендувати, що можливо потрібно добавити при заказі невеличкий пунктик, якшо деталь потрібна терміново, щоб не чекати її тижнями, а отримати в коротші терміни- це може стати вагомим + в рейтинг Екзисту.
Можливо це матиме вплив на ціну доставки,але як на мене навіть лишні 50 гривень( до прикладу) не матимуть якоїсь ваги,якщо авто потрібен кожен день.

Розвивайтесь у вірному напрямку!

5

Повід.: Ай,молодці!

zjozya89 писав:

Я дуже радий,що керівництво та співробітники адекватно реагують на критику - так,вчора попали під "гарячу руку",але дуже швидко відреагували.
Сьогодні зранку передзвонив  Дмитро,вибачився за це досадне непорозуміння та повідомив,що дійсно сальник забули покласти до посилки.
Але так як я сьогодні по справам був в Києві,то заїхав в офіс на Позняки та його забрав.Разом з цим протягом дня мені ще разів зо 3 телефонували,уточняли чи я буду та можливі шляхи вирішення проблеми.
Окремо спасибі за заміну ущільнюючих кілець,які були заказані але прийшли "не ті".Можливо помилка в партномері або в коді,чи людський фактор - проте без проблем погодилися замінити на такі як треба.
Що до речі,не завжди буває-особливо з дрібними речами.

Так шо "проблемка" повністю вирішена,я отримав те,що замовляв та жодних претензій до магазину не маю,питання вирішене повністю і по суті.Персонал,який до мене телефонував вів себе чемно і доброзичливо (я так надіюся).

Зі своєї сторони хотів би порекомендувати, що можливо потрібно добавити при заказі невеличкий пунктик, якшо деталь потрібна терміново, щоб не чекати її тижнями, а отримати в коротші терміни- це може стати вагомим + в рейтинг Екзисту.
Можливо це матиме вплив на ціну доставки,але як на мене навіть лишні 50 гривень( до прикладу) не матимуть якоїсь ваги,якщо авто потрібен кожен день.

Розвивайтесь у вірному напрямку!

Шановний zjozya89,

дякую Вам за докладний коментар та конструктивну позицію.

Стосовно помилок і недоліків. Вони є і  будуть, бо не помиляється тільки мертвий. Натомість, з нашої точки зору, важлива не відсутність помилок, а оперативна і адекватна реакція та  рішення, яке б задовільняло клієнта.
Саме на цьому ми й намагаємося концентруватися.

Дякую, що обрали нас!