Тема: Часті відміни, відмови в замовленях

Шановна адміністрація! Це вже не можливо витримувати. За останні пів року-рік значно виросла кількість відмов в замовленях. Остання ситуація - замовив 12.10 шланг GATES 3225-00053 Замовив з датою поставки в м.Львів - 17.10, залишив запитання до менеджера. Менеджер, ясна річ, не передзвонив. Тобто, передзвонив, телефон був в той час був в офлайні, мені прийшло смс. Другий раз подзвонити для менеджера вже була вища математика. Довелось через контакт-центр розшукувати менеджера. Сьогодні, 16.10 приходить по цьому шлангу відмова. Менеджер "перевів стрілки" на постачальника.

Тобто, в такого потужного сервіса постачальник рівня автобазара, який з пятниці по понеділок гуляв-бухав і тільки в вівторок прокинувся.

Після тривалої розмови з менеджером я зрозумів, що:

1. Менеджер абсолютно не в курсі - прийде запчастина в зазначений термін, чи знову буде відмова.
2. Менеджер може зробити запит до постачальника про наявність і термін поставки. Але не робить.
3. В разі відмов менеджер сам перезамовляє в іншого постачальника. Або не перезамовляє.

І така ситуація в мене - через одне замовленя. Для мене як для клієнта схема роботи стає такою: замовити, чекати, моніторити замовленя, в разі відмови моніторити дії менеджера, в разі ігнора з його боку - шукати менеджера через контакт-центр, або перезамовляти самостійно. Я не вважаю це нормальним. А хотілось би - замовив, забув, забрав.

Я розумію, що проблема в прайсах постачальників, але для чого працювати з ненадійними?

Я не знаю як саме EXIST працює з постачальниками, але логічним було б по кожному замовленю, по кожній позиції уточнювати наявність в постачальника, резервувати запчастини і тільки тоді "запускати в роботу". А так як зараз - замовлення одразу в роботі, а потім через 3-5 днів приходить відмова, бо постачальник прозрів і згадав, що продав все ще тиждень тому, а зміни в прайс вніс лише зараз. 2-3 роки тому так і було - менеджер завжди передзвонював, уточнював, казав, чи все є в постачальників і відмін практично не було. Зараз - або недбалість з боку менеджерів, або стагнація всієї системи. Нажаль, зараз менеджери вміють якісно вибачатись і розводити руками.

Я клієнт EXIST вже більше чотирьох років і мені прикро, що такий надійний і якісний сервіс все ближче опускається до рівня Укрпошти.

2

Повід.: Часті відміни, відмови в замовленях

Володимир писав:

Шановна адміністрація! Це вже не можливо витримувати. За останні пів року-рік значно виросла кількість відмов в замовленях. Остання ситуація - замовив 12.10 шланг GATES 3225-00053 Замовив з датою поставки в м.Львів - 17.10, залишив запитання до менеджера. Менеджер, ясна річ, не передзвонив. Тобто, передзвонив, телефон був в той час був в офлайні, мені прийшло смс. Другий раз подзвонити для менеджера вже була вища математика. Довелось через контакт-центр розшукувати менеджера. Сьогодні, 16.10 приходить по цьому шлангу відмова. Менеджер "перевів стрілки" на постачальника.

Тобто, в такого потужного сервіса постачальник рівня автобазара, який з пятниці по понеділок гуляв-бухав і тільки в вівторок прокинувся.

Після тривалої розмови з менеджером я зрозумів, що:

1. Менеджер абсолютно не в курсі - прийде запчастина в зазначений термін, чи знову буде відмова.
2. Менеджер може зробити запит до постачальника про наявність і термін поставки. Але не робить.
3. В разі відмов менеджер сам перезамовляє в іншого постачальника. Або не перезамовляє.

І така ситуація в мене - через одне замовленя. Для мене як для клієнта схема роботи стає такою: замовити, чекати, моніторити замовленя, в разі відмови моніторити дії менеджера, в разі ігнора з його боку - шукати менеджера через контакт-центр, або перезамовляти самостійно. Я не вважаю це нормальним. А хотілось би - замовив, забув, забрав.

Я розумію, що проблема в прайсах постачальників, але для чого працювати з ненадійними?

Я не знаю як саме EXIST працює з постачальниками, але логічним було б по кожному замовленю, по кожній позиції уточнювати наявність в постачальника, резервувати запчастини і тільки тоді "запускати в роботу". А так як зараз - замовлення одразу в роботі, а потім через 3-5 днів приходить відмова, бо постачальник прозрів і згадав, що продав все ще тиждень тому, а зміни в прайс вніс лише зараз. 2-3 роки тому так і було - менеджер завжди передзвонював, уточнював, казав, чи все є в постачальників і відмін практично не було. Зараз - або недбалість з боку менеджерів, або стагнація всієї системи. Нажаль, зараз менеджери вміють якісно вибачатись і розводити руками.

Я клієнт EXIST вже більше чотирьох років і мені прикро, що такий надійний і якісний сервіс все ближче опускається до рівня Укрпошти.

Шановний Володимир, ми зараз виясняємо деталі, та надамо вам відповідь.

3

Повід.: Часті відміни, відмови в замовленях

Приносимо свої вибачення за відмови по Вашому замовленню і за створені незручності.
З постачальником ми проведемо роботу, стосовно актуальності прайсів.
З Вами у телефонній розмові обговорили деталі по замовленню. Після того, було зроблено нове замовлення у постачальника, який підтвердив наявність.
Вас буде проінформовано, коли замовлення буде у відділенні.
Дякуємо, що Ви з нами! Гарного закінчення дня!

4

Повід.: Часті відміни, відмови в замовленях

Спасибо за сервис и за оперативность...сразу перезвонили и заказ  был выполнен вовремя. Очень приятно  иметь с вами дело.

5

Повід.: Часті відміни, відмови в замовленях

A.P. писав:

Спасибо за сервис и за оперативность...сразу перезвонили и заказ  был выполнен вовремя. Очень приятно  иметь с вами дело.

Спасибо за обратную связь!
Рады, что смогли полностью оправдать Ваши ожидания!