1

Тема: Китайська якість під виглядом оригінальну

28.08 замовив в інтернет магазині кріплення протимуманної фари. І хоча більшість магазинів пропонували в 2 рази дешевшу ціну (за неоригінал), я вирішив купувати оригінальну деталь, щоб не мати потім проблем з невідповідністю розмірів. Те, що замовлення прийгло з запізненням сроків, я опускаю. Учора деталь прийшла. Приїхавши в магазин мені передали замовлення, причому поліетиленове покування було розкритим, але на ньому було наклеєно наліпку оригінальної запчастини KIA Motors 92231 2T000. Продавець магазину взяв в мене кошти, дав розписку про отримання коштів, але накладну не видав, мотивуючи це тим, що немає кому оприбуткувати кошти в касі.
Привізши деталь на СТО (в іншому місто) був неприємно здивований, тим що отвори кріплення відрязняються від оригінальної деталі, що навіює на думки що в оригінальне пакування кріплення, було вкладено китайську підробку. Почитавши умови повернення товару, зрозумів чому продавець не видав мені накладну щоб уникнути повернення товару (є обовязковим для повернення товару). В підсумку на СТО прийшлось гріти феном деталь щоб її деформувати під оригінальні отвори.
Проблему вирішив, але осад від роботи магазину і відношенням до клієнтів залишився. Це була моя остання покупка в магазині.

2

Повід.: Китайська якість під виглядом оригінальну

...дивно, а чому не повернули делать, якщо вона не підходить? Вам відмовили в поверненні? І чим аргументував продавець відмову у видачі накладної - закінчився папір для друку? Цікава відповідь керівництва.

3

Повід.: Китайська якість під виглядом оригінальну

olmo2802 писав:

...дивно, а чому не повернули делать, якщо вона не підходить? Вам відмовили в поверненні? І чим аргументував продавець відмову у видачі накладної - закінчився папір для друку? Цікава відповідь керівництва.

не повернув деталь, оскільки щоб її повернути довелось би їхати 150км (туди і назад) з іншого міста, а це якраз вартість пального smile
продавець мотивував відсутність видаткової накладної "немає кому провести гроші по касі"

4

Повід.: Китайська якість під виглядом оригінальну

Друже, я прочитав, але не до кінця зрозумів. Поясню.
1. Деталь можна було відправити поштою. Більше того, запропонувати Екзісту оплатити кошти на ці витрати.
2. По видатковій накладій - зрозумів. Так само хочу почути відповідь керівництва.

Чому уточнюю озвучене Вами питання? Справа в тому, що я постійно у них купую - і варіанти, де Екзіст "штангує" такж є. Власне, вони є всіх - у тій чи іншій мірі. Однак, у всіх моїх випадках "штангування", на честь компанії - вони завжди вирішували питання на мої стороні. І, власне це те, що мене приваблює.

....чекаємо на реакцію керівництва...:)

5

Повід.: Китайська якість під виглядом оригінальну

Шановний taras.butok,

Саме перше правило при виникненні якогось непорозуміння - зв'язок із Вашим персональним менеджером.  Наявність або відсутність накладної жодним чином не впливає на результат: в нас є электронна історія Ваших прибдань. По-друге, немає ніякої потреби долати 150 км: є поштові перевізники. Таким чином, прогнозовані  дії в такій ситуації:
- дзвінок менеджеру з описанням проблеми;
- відправка фари з оплатою перевезення нами;
- нова фара або повернення платежу і наші вибачення у вигляді  відшкодування Вашого дискомфорту (збитків) у різних варіантах.

Нажаль, Ваші стверждення щодо  кітайської якості або ще щось ми не приймаємо, бо не мали можливості побачити дефект та визначити причини його виникнення.

З Вами зв'яжеться наш співробітник для обговорення.

6

Повід.: Китайська якість під виглядом оригінальну

Шановний taras.butok!

Ще раз перепрошуємо за неякісну деталь та відсутність документу.

Запевняємо Вас, у будь-якому випадку, питання неможливості повернення для Вас, як для нашого клієнта, тільки на підставі відсутності накладної, не стояло б в жодному разі!

Згідно інформації, що повідомив нам менеджер, з Вами вже зв'язався наш співробітник, ще раз обговорив питання повернення та необхідних документів, а також запропонував компенсацію завданого Вам з нашого боку клопоту.

Ще раз перепрошуємо.