1 (відредаговано Baric 13.08.2022 20:02)

Тема: Скарга на магазин

Доброго дня! С початку повномаштабної війни до сьогодні, я БУВ вашим постійним клієнтом і більше НІКОЛИ їм не стану.
    Пояснюю - 11 серпня я в телефонному режимі заказав запчастини, пояснюючи оператору, що мені вони потрібні якнайшвидше.Порекомендував виробника SKF чоловік запевним мене, що запчастини будуть на складі 12 серпня і в той же день буде відправка новою поштою.
    Сьогодні 13 число, оператор говорить, що він не знає коли товар буде на складі, на запитання чи можу я отримати свої кошти назад, він говорить, що треба чекати, вам повинен зателефонувати менеджер. Шоста вечора; тиша, я дзвоню вдруге, знову однотонна відповідь: вам передзвоне менеджер, а на питання, коли буде моє замовлення, прозвучала відповідь: понеділок.
     Чому менеджер не скаже мені, що ваш заказ затримується? Я в місті де цього товару немає, мені потрібно вирушати в подорож, яку я планував заздалегідь, сьогодні я мав бути на Станції ремонту, а завтра вже вирушати. Я обурений сервісом вашого магазину і особливо рекомендаціями вашого менеджера, тому що були запчастини виробника, які були на складі!
      P.S. Велике Вам дякую за зіпсований відпочинок для всієї сім‘ї, навіщо було годувати сніданками, якщо ви напевне знали що товару не буду до понеділка!

Замовлення UAS0-265332 створене. Нова Пошта

Якщо тут є автоблогери, треба розказати людям правду, щоб вони не робили таких помилок! Магазину треба нове керівництво!

2

Повід.: Скарга на магазин

Baric писав:

Доброго дня! С початку повномаштабної війни до сьогодні, я БУВ вашим постійним клієнтом і більше НІКОЛИ їм не стану.
    Пояснюю - 11 серпня я в телефонному режимі заказав запчастини, пояснюючи оператору, що мені вони потрібні якнайшвидше.Порекомендував виробника SKF чоловік запевним мене, що запчастини будуть на складі 12 серпня і в той же день буде відправка новою поштою.
    Сьогодні 13 число, оператор говорить, що він не знає коли товар буде на складі, на запитання чи можу я отримати свої кошти назад, він говорить, що треба чекати, вам повинен зателефонувати менеджер. Шоста вечора; тиша, я дзвоню вдруге, знову однотонна відповідь: вам передзвоне менеджер, а на питання, коли буде моє замовлення, прозвучала відповідь: понеділок.
     Чому менеджер не скаже мені, що ваш заказ затримується? Я в місті де цього товару немає, мені потрібно вирушати в подорож, яку я планував заздалегідь, сьогодні я мав бути на Станції ремонту, а завтра вже вирушати. Я обурений сервісом вашого магазину і особливо рекомендаціями вашого менеджера, тому що були запчастини виробника, які були на складі!
      P.S. Велике Вам дякую за зіпсований відпочинок для всієї сім‘ї, навіщо було годувати сніданками, якщо ви напевне знали що товару не буду до понеділка!

Замовлення UAS0-265332 створене. Нова Пошта

Якщо тут є автоблогери, треба розказати людям правду, щоб вони не робили таких помилок! Магазину треба нове керівництво!

Доброго дня.
Щиро перепрошуємо за дану ситуацію. В понеділок з вами обов'язково зв'яжеться наш співробітник для пояснення та обговорення можливої, принаймні часткової, компенсації завданих незручностей.

3

Повід.: Скарга на магазин

Шановний Baric, вчора з вами звязався наш співробітник, ще раз перепросив за ситуацію та запропонував компенсацію завданих незручностей.
Дякуємо, що надали нам можливість, хоча б частково, виправити ситуацію.