1

Тема: Неякістні запчастини

10.11.2017 було мною отримано замовлення " №005-746942  Днепр, Левый берег Vemo V15-71-0058  блок управления, подогрев сидений 1 шт x 966.00 грн  966.00 грн". Після встановлення на авто проблема не була вирішена, хоча все вказує на цей блок. Тому що 14 денний термін пройшов я вирішив подивитьсь а що саме в цьому блоці , і що побачив: що на платах цього, немов би нового, блочка якийсь "майстер" вже щось паяв, і недуже вміло,і ДУЖЕ видно. То скажіть мені, будь ласка, я купую б/у запчастину по ціні новій (хоча на сайті ніде не вказано,що це б/у або ремонтний), за не маленькі кошти і получаю, що знову не знаю, можу я довіряти цьому блоку чи шукати в чомусь іншому вирішення дифекту на свому авто. То яке Ви мені запропонуєте рішення по данному питанню: залишити цю запчастину собі на довгу пам'ять про Ваш сайт і Ваших поставщиків, чи може щось інше?
Дуже дякую. Чекаю на відповідь.

2

Повід.: Неякістні запчастини

Andriy писав:

10.11.2017 було мною отримано замовлення " №005-746942  Днепр, Левый берег Vemo V15-71-0058  блок управления, подогрев сидений 1 шт x 966.00 грн  966.00 грн". Після встановлення на авто проблема не була вирішена, хоча все вказує на цей блок. Тому що 14 денний термін пройшов я вирішив подивитьсь а що саме в цьому блоці , і що побачив: що на платах цього, немов би нового, блочка якийсь "майстер" вже щось паяв, і недуже вміло,і ДУЖЕ видно. То скажіть мені, будь ласка, я купую б/у запчастину по ціні новій (хоча на сайті ніде не вказано,що це б/у або ремонтний), за не маленькі кошти і получаю, що знову не знаю, можу я довіряти цьому блоку чи шукати в чомусь іншому вирішення дифекту на свому авто. То яке Ви мені запропонуєте рішення по данному питанню: залишити цю запчастину собі на довгу пам'ять про Ваш сайт і Ваших поставщиків, чи може щось інше?
Дуже дякую. Чекаю на відповідь.

Шановний Andriy,

Безперечно, якість деталей, що купуються в нашому інтернет-магазині має відповідати всім стандартам якості виробника. Б/у запчастини у нас не реалізовуються.

Найближчим часом з вами зв'яжеться наш співробітник, аби проконсультувати щодо подальший дій та оформлення рекламації.

Перепрошуємо за неякісну деталь.

3

Повід.: Неякістні запчастини

Andriy писав:

10.11.2017 було мною отримано замовлення " №005-746942  Днепр, Левый берег Vemo V15-71-0058  блок управления, подогрев сидений 1 шт x 966.00 грн  966.00 грн". Після встановлення на авто проблема не була вирішена, хоча все вказує на цей блок. Тому що 14 денний термін пройшов я вирішив подивитьсь а що саме в цьому блоці , і що побачив: що на платах цього, немов би нового, блочка якийсь "майстер" вже щось паяв, і недуже вміло,і ДУЖЕ видно. То скажіть мені, будь ласка, я купую б/у запчастину по ціні новій (хоча на сайті ніде не вказано,що це б/у або ремонтний), за не маленькі кошти і получаю, що знову не знаю, можу я довіряти цьому блоку чи шукати в чомусь іншому вирішення дифекту на свому авто. То яке Ви мені запропонуєте рішення по данному питанню: залишити цю запчастину собі на довгу пам'ять про Ваш сайт і Ваших поставщиків, чи може щось інше?
Дуже дякую. Чекаю на відповідь.


Шановний пане Андріє,

перепрошую за прикрий випадок.
Звичайно, питання буде вирішене без жодних втрат для Вас. Але Вам не потрібно для його вирішення писати на форумі, достатньо звернутися до офісу продажу, де Ви оформлювали замовлення. Чи Ви зверталися, і Вас не почули та відмовили?