26

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

igor2prykhodko писав:

02.10.17 оглянув і отримав замовлення по новій пошті з полтавського відділення ( підсилювач гальмівної системи Ate на Volvo S60). Візуально нарікань не виникло. 20.10.17 під час заміни старої деталі на придбану нову майстер виявив дефект нової деталі — пошкоджений датчик положення педалі гальм. Оскільки стару деталь вже демонтували довелося одразу купувати ще одну на сервісі. В подальшому неодноразово звертався до менеджерів полтавського відділення, відправляв фото деталі, видаткову накладну, акт рекламації. Зауважу, що дана запчастина не встановлювалася та не експлуатувалася. З боку менеджерів звучать обіцянки щось «вирішити» майже місяць. Сподіваюся на втручання адміністрації магазину

Шановний igor2prykhodko,

Питання вже вирішене. З Вами  зв'яжеться наш співробітник для оформлення повернення гроших коштів за вказану деталь.

27

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

igor2prykhodko писав:

02.10.17 оглянув і отримав замовлення по новій пошті з полтавського відділення ( підсилювач гальмівної системи Ate на Volvo S60). Візуально нарікань не виникло. 20.10.17 під час заміни старої деталі на придбану нову майстер виявив дефект нової деталі — пошкоджений датчик положення педалі гальм. Оскільки стару деталь вже демонтували довелося одразу купувати ще одну на сервісі. В подальшому неодноразово звертався до менеджерів полтавського відділення, відправляв фото деталі, видаткову накладну, акт рекламації. Зауважу, що дана запчастина не встановлювалася та не експлуатувалася. З боку менеджерів звучать обіцянки щось «вирішити» майже місяць. Сподіваюся на втручання адміністрації магазину

Доброго дня, шановний Ігоре Віталійовичу! З вами зв'язався наш менеджер, питання по поверненню запчастини вирішено. Як і домовлялися в телефонній розмові, заяву на повернення коштів ми вже відправили Вам на електронну пошту. Дякуємо за звернення, перепрошуємо за тривале  розглянення.

Владислав Ромашев
Начальник відділу продажу "Полтава"

28

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Работа магазина EXIST просто отвратительна!!! МАгазин не может ПРАВИЛЬНО наладить работу с поставщиками, и понятия не имеет как урегулировать вопрос с поставщиком, в случае его отмены заказа клиента...! Мною 12.10.17 был оформлен заказ
12.10.2017 17:00
033-450152  Одесса, Котовского  0.00 грн
Nissan 65158-0P000  Отбойник капота 
Отменено
1 шт x 134.00 грн  134.00 грн
12.10.2017 16:59
033-450143  Одесса, Котовского  0.00 грн
Nissan 65829-50A00  Bumper-hood 
Отменено
1 шт x 107.00 грн  107.00 грн
12.10.2017 16:58
033-450129  Одесса, Котовского  0.00 грн
Nissan 23785-AD100  Прокладка 
Отменено
1 шт x 73.00 грн  73.00 грн
По истечении месяца и трёх дней, мне приходит ответ, в виде смс на телефон, что заказ отменён!... И это несмотря на уверение оператора, звонил уточнял в начале ноября по поводу ожидания заказа, что всё будет ОК.....Если с резинками это мелкая неприятность, то прокладка клапана холостого хода, которую я ждал, и не получил-вызвало у меня шквал гнева! Нахрен такой сервис...? Хотя честности ради, я и раньше делал заказы на EXIST и таких проблем не было...не было до реорганизации.......

29

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

viktor_seaman писав:

Работа магазина EXIST просто отвратительна!!! МАгазин не может ПРАВИЛЬНО наладить работу с поставщиками, и понятия не имеет как урегулировать вопрос с поставщиком, в случае его отмены заказа клиента.

Уважаемый viktor_seaman!

Приносим наши извинения за снятие заказов.

Непосредственно завтра утром мы проверим все детали Ваших заказов и с Вами обязательно свяжется наш сотрудник для урегулирования вопроса.

30

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Добрый день, Виктор.

Спасибо Вам за обращение. Мы обязательно проанализируем данную ситуацию и приложим максимум усилий для предотвращения подобных случаев.
Ваш заказ, как мы уже проговорили  по  телефону,  будет выполнен в ближайшее время, согласно первоначально заявленной цене.
Прошу прощения за доставленные неудобства.

Віктор Літвіненко
Начальник відділу продажу «Одеса, Котовського»

31

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Доброго дня. Сьогодні зіткнувся з дуже цікавою ситуацією в роботі інтернет-магазину.
Зранку побачив у розділі "Акції" оголошення про "Чорну п"ятницю" та можливість зекономити до 30%. Щоб проаналізувати реальну суму економії підібрав необхідні мені товари з розділів "Запчастини для ТО" та "Масла і автохімія", зробив скріншоти даної вибірки. У 15.00 знову зайшов на сай Exist і переконався, що, дійсно, інтернет магазин готується до знижок: ціни на всі товари зросли на 5-10 гривень. Така акція більше схожа на обман клієнтів та на безсовісне маніпулювання їх довірою. Дуже шкода.

32

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

mukolka1974 писав:

Доброго дня. Сьогодні зіткнувся з дуже цікавою ситуацією в роботі інтернет-магазину.
Зранку побачив у розділі "Акції" оголошення про "Чорну п"ятницю" та можливість зекономити до 30%. Щоб проаналізувати реальну суму економії підібрав необхідні мені товари з розділів "Запчастини для ТО" та "Масла і автохімія", зробив скріншоти даної вибірки. У 15.00 знову зайшов на сай Exist і переконався, що, дійсно, інтернет магазин готується до знижок: ціни на всі товари зросли на 5-10 гривень. Така акція більше схожа на обман клієнтів та на безсовісне маніпулювання їх довірою. Дуже шкода.

А це вже вельми серйозне питання, якщо є правдивим! Запланований розпродаж товарів зі знижкою із завчасно піднятою ціною ніяк інше ніж лохотроном назвати не можна!

Шановна адміністрація магазину, не допустіть такої ганьби!

33

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

mukolka1974 писав:

Доброго дня. Сьогодні зіткнувся з дуже цікавою ситуацією в роботі інтернет-магазину.
Зранку побачив у розділі "Акції" оголошення про "Чорну п"ятницю" та можливість зекономити до 30%. Щоб проаналізувати реальну суму економії підібрав необхідні мені товари з розділів "Запчастини для ТО" та "Масла і автохімія", зробив скріншоти даної вибірки. У 15.00 знову зайшов на сай Exist і переконався, що, дійсно, інтернет магазин готується до знижок: ціни на всі товари зросли на 5-10 гривень. Така акція більше схожа на обман клієнтів та на безсовісне маніпулювання їх довірою. Дуже шкода.

Шановний mukolka1974

Ми перевірили ціни, згідно висланим Вами скрінам і вислали Вам результати, проговоривши всю ситуацію телефоном.
Скоріш за все, вдруге Ви продивлялися ціни на сайті без авторизації і тому бачили ціни, що не відповідають Вашому рівню цін.
Сподіваємося, Ви зможете в цьому переконатися, коли продивитеся ціни, впевнившись в тому, що Ви авторизовані на сайті.

34

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

extremmeus писав:

А це вже вельми серйозне питання, якщо є правдивим! Запланований розпродаж товарів зі знижкою із завчасно піднятою ціною ніяк інше ніж лохотроном назвати не можна!

Шановна адміністрація магазину, не допустіть такої ганьби!

Напевне, сталося непорозуміння.
Сподіваємося шановний mukolka1974 сам це і підтвердить.

35

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Я передзвонив своєму персональному менеджеру, отримав поясненя, перевірив і пояснюю Вам:
1. Я вибрав масло 5w40  CASTROL, ціна близько 800грн за 5л каністру. 10% знижки це - 80 гривень(мабудь на маслі більше скидки не зроблять, в "чорну" п"ятницю).
2. 5-10 гривень, про які пише шановний пан, це можлива зміна ціни на протязі дня, за рахунок поновлення прайсів постачальників, які міняються за день декілька разів. Причина - увесь товар імпортний і зі зміною ринкової вартості валюти(як одна із причин) - міняються прайс постачальника. Тому різниця в 1-10 гривень можлива і на протязі дня можлива, як в одну, так і в іншу сторону.
3. Саме важливе. Якщо Ви зробили замовлення, то для Вас в документах ціна буде не змінна.

До слова, дякую EXIST.UA, сьогодні виконали мені замовлення по запчастинам, які не зміг ні у кого найти на мій Мультик.

Повідомлення змінено адміністрацією форуму

36

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

olmo2802 писав:

Я передзвонив своєму персональному менеджеру, отримав поясненя, перевірив і пояснюю Вам:
1. Я вибрав масло 5w40  CASTROL, ціна близько 800грн за 5л каністру. 10% знижки це - 80 гривень(мабудь на маслі більше скидки не зроблять, в "чорну" п"ятницю).
2. 5-10 гривень, про які пише шановний пан, це можлива зміна ціни на протязі дня, за рахунок поновлення прайсів постачальників, які міняються за день декілька разів. Причина - увесь товар імпортний і зі зміною ринкової вартості валюти(як одна із причин) - міняються прайс постачальника. Тому різниця в 1-10 гривень можлива і на протязі дня можлива, як в одну, так і в іншу сторону.
3. Саме важливе. Якщо Ви зробили замовлення, то для Вас в документах ціна буде не змінна.

До слова, дякую EXIST.UA, сьогодні виконали мені замовлення по запчастинам, які не зміг ні у кого найти на мій Мультик.

Шановний olmo2802, тут сталося лише невеличке непорозуміння. Ціни на 5-10 не збільшилися. Але так, Ви маєте рацію, зміни цін можуть бути обумовлені тим, що клієнти замовляють постійно і наші пропозиції є дуже динамічними. Особливо щодо пропозицій за мінімальними цінами.

І дякуємо за відгук! Ми робимо все, аби відповідати потребам наших клієнтів. Щодо асортименту - особливо.

37 (відредаговано extremmeus 22.11.2017 19:53)

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

olmo2802 писав:

Я передзвонив своєму персональному менеджеру, отримав поясненя, перевірив і пояснюю Вам:
1. Я вибрав масло 5w40  CASTROL, ціна близько 800грн за 5л каністру. 10% знижки це - 80 гривень(мабудь на маслі більше скидки не зроблять, в "чорну" п"ятницю).
2. 5-10 гривень, про які пише шановний пан, це можлива зміна ціни на протязі дня, за рахунок поновлення прайсів постачальників, які міняються за день декілька разів. Причина - увесь товар імпортний і зі зміною ринкової вартості валюти(як одна із причин) - міняються прайс постачальника. Тому різниця в 1-10 гривень можлива і на протязі дня можлива, як в одну, так і в іншу сторону.
3. Саме важливе. Якщо Ви зробили замовлення, то для Вас в документах ціна буде не змінна.

До слова, дякую EXIST.UA, сьогодні виконали мені замовлення по запчастинам, які не зміг ні у кого найти на мій Мультик.

Є офіційний представник магазину, відповідь якого є предметною і авторитетною, адже він є обізнаним в питанні і здатний прокоментувати предметно ситуацію по суті.

Повідомлення змінено адміністрацією форуму

38

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Повідомлення видалено адміністрацією форуму

39 (відредаговано extremmeus 22.11.2017 21:08)

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Повідомлення видалено адміністрацією форуму

40

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Я щиро прошу вибачення за непорозуміння, яке стало причиною мого попереднього повідомлення. Після дзвінка менеджерів інтернет-магазину знову перевірив рівень цін і переконався, що він такий же як і станом на сьогоднішній ранок.
Мабуть, дійсно, при звірянні цін, як і припускали менеджери Exist, мене з якоїсь причини вибило з облікового запису і тому я побачив загальні ціни, а не ті, які відповідають моєму обліковому запису. Ще раз перепрошую. Гарних продаж і задоволених клієнтів.

41

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Шановні учасники форуму!

Ми, безперечно, розуміємо, що Чорна п'ятниця у EXIST.UA збільшує накалення пристрастей, але закликаємо до дружньої дискусії. І нагадуємо, що, при всій нашій повазі до кожного нашого клієнта, ми можемо і будемо модерувати форум.

З усією повагою,
адміністрація фрруму EXIST.UA

42

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

mukolka1974 писав:

Я щиро прошу вибачення за непорозуміння, яке стало причиною мого попереднього повідомлення. Після дзвінка менеджерів інтернет-магазину знову перевірив рівень цін і переконався, що він такий же як і станом на сьогоднішній ранок.
Мабуть, дійсно, при звірянні цін, як і припускали менеджери Exist, мене з якоїсь причини вибило з облікового запису і тому я побачив загальні ціни, а не ті, які відповідають моєму обліковому запису. Ще раз перепрошую. Гарних продаж і задоволених клієнтів.

Щиро дякуємо Вам за повідомлення!

Перепрошуємо, що, хоч і не бажаючи цього, викликали у Вас занепокоєння.
Сподіваємося, що порівняння цін сьогодні вранці і тих, що будуть 24.11 у Чорну п'ятницю, остаточно переконають Вас, що ми справді знизили ціни і це, принаймі у нас, справжня Чорна п'ятниця wink smile

43 (відредаговано extremmeus 22.11.2017 22:59)

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

EXIST.UA писав:
mukolka1974 писав:

Я щиро прошу вибачення за непорозуміння, яке стало причиною мого попереднього повідомлення. Після дзвінка менеджерів інтернет-магазину знову перевірив рівень цін і переконався, що він такий же як і станом на сьогоднішній ранок.
Мабуть, дійсно, при звірянні цін, як і припускали менеджери Exist, мене з якоїсь причини вибило з облікового запису і тому я побачив загальні ціни, а не ті, які відповідають моєму обліковому запису. Ще раз перепрошую. Гарних продаж і задоволених клієнтів.

Щиро дякуємо Вам за повідомлення!

Перепрошуємо, що, хоч і не бажаючи цього, викликали у Вас занепокоєння.
Сподіваємося, що порівняння цін сьогодні вранці і тих, що будуть 24.11 у Чорну п'ятницю, остаточно переконають Вас, що ми справді знизили ціни і це, принаймі у нас, справжня Чорна п'ятниця wink smile

Шановна адміністрація, респект Вам в такому випадку!
Дуже чекаю на знижки, адже вже накопичилась кипа замовлень )). Як кажуть американці, way to go!

44

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Респект колективу EXIST.UA!

З повагою, Ваш постійний клієнт з 2008 року.

Повідомлення змінено адміністрацією форуму

45 (відредаговано extremmeus 23.11.2017 01:36)

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Повідомлення видалено адміністрацією форуму

46

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Повідомлення видалено адміністрацією форуму

47 (відредаговано extremmeus 23.11.2017 01:53)

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Повідомлення видалено адміністрацією форуму

48 (відредаговано extremmeus 23.11.2017 01:55)

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Шановна адміністрація,

звідки користувач olmo2802 довідався про моє ім'я?!!! Дані мого профілю є закритими, але названий користувач назвав моє ім'я, яке не віддзеркалене в моєму профілі. Насправді, тут нема нічого секретного, але я підозрюю, що або Ви розкрили мої особисті дані, або, що найбільш вірогідно, користувач olmo2802 є співробітником Вашого магазину!
В обох випадках це може призвести до "грандиозного скандала".

Я чекаю на пояснення!

49

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

smile))
...а може пан Семен, чи Констянтин....:)

В обох випадках, настійливо прошу адміністрацію EXIST.UA приймати рішення, чи варто працювати з клієнтами, які дозволяють собі безпідставно звинувачувати ресурс та ображати форумчан словами та словосполученнями на кшталт "лохотрон", "дурня", "вистрибувати із штанів", "дурнувата ситуація".

Очікую на Ваше рішення!

50

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Шановні наші клієнти,

як кажуть наші  друзі - англійці - BREAK! Let's break for five minutes and have a drink!
Якщо Ви міряєтеся рівнем англійської, то дуже зворушливо, коли наші  громадяни так досконало володіють світовою мовою спілкування. Моя глибока повага!

Однак, наш форум призначений для обговорення роботи інтернет-магазину. Сварки і образи неприпустимі. Будьте так ласкаві, припиніть лайку, інакше ми вимушені  будемо заблокувати ваші акаунти.
Тому, пропоную вам сконцентруватися на завтрашньому заході, а саме на акції "Чорна п"ятниця" від EXIST.UA!

Good luck! Have a nice day!