Тема: Відкритість і лояльність до клієнтів
Інтернет-магазин EXIST.UA декларує відкритість і лояльність до клієнтів.
Це базується на чіткому розумінні, що саме клієнт сплачує заробітну плату усім співробітникам.
Ми не цураємося будь-якої критики, навпаки, ми розуміємо, що критика – це джерело інформаціїї про те, що подобається і не подобається клієнту і що ми можемо поліпшити задля його задоволення.
З цією метою на сайті exist.ua з 2008 року функціонує відкритий форум http://www.forum.exist.ua, який не модерується. Форум був переглянутий більше 13 000 разів, на ньому залишено більше 2 000 відгуків.
Стандартом компанії є персональні відповіді генерального директора і топ-менеджерів, тому керівництво розуміє потреби клієнтів з перших вуст.
Ми присутні в соцмережах: наша сторінка у Facebook https://www.facebook.com/www.exist.ua/ має понад 50 000 підписників, наш канал Youtube https://www.youtube.com/channel/UCxCuNQ … WZ-TuyJHZw налічує 261 відео з кількістю переглядів більше 243 тис. Ми допомагаємо клієнтам у нагальних питаннях щодо ремонту автомобілів.
На форумах найбільш популярних автоклубів країни ми ведемо окремі гілки. Ось для прикладу деякі з них:
Мерседес-Бенц Клуб Україна
Український Опель Клуб
Всеукраїнський Автомобільний Клуб "ЛАНОС КЛАН"
Ми оперативно реагуємо на будь-які звернення. До вирішення питань, які виникають, ми підходимо з позиції клієнта і намагаємося їх вирішувати максимально вигідно для нього. У разі наших помилок, невиконання або неналежного виконання наших зобов'язань перед покупцями, ми завжди готові компенсувати моральні та матеріальні втрати, які виникли внаслідок цих недоліків.
Як ви оцінюєте такий підхід і чи є це нашою перевагою?