1

Тема: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Доброго дня всім. Хочу висловити своє незадоволення з приводу роботи сервісу.

Для подальшого розуміння проблеми, повідомляю, що всі запчастини підбираються згідно VIN-коду мого автомобіля з урахуванням залишку з/частин який відображує сайт EXIST.

Отже, 28.09.2017  було замовлено наступні зап.частини (замовлення №028-371789): Прокладка компресора Fa1100-924 - 1шт,  прокладки випускного колектора Elring 066.391 (1шт - 78грн, 2шт - 69грн.), КОМПЛЕКТ сальників клапанів Goetze 24-30724-07/0 .
Зверну Вашу увагу, що при оформленні замовлення я відзначив пункт "перевірити сумісність товарів з автомобілем". Невдовзі, зі мною зконтактував представник(менеджер) даного сервісу на предмет перевірки відповідності запчастин для мого автомобіля. В телефонній розмові з менеджером я уточнив:"в комплект сальників клапанів входить 24шт сальника ?", на що отримав відповідь "Так!". Також було повідомлено, що всі зап.частини замовлені мною відповідали комплектності та були в наявності. Обіцяний термін поставки - 02.10.2017.

29.09.2017 менеджер повідомив, що на складі у постачальника відсутня прокладка компресора Fa1100-924, на що мені нічого не залишилося як погодитися з її відсутністю. ("знайду в іншому сервісі" - подумав я.) Хоча, при розмові з менеджером було твердо проголошено, що ВСІ з/частини Є в НАЯВНОСТІ.

Фінал ))))   02.10.2017 прибувши в магазин, я довідуюся, що є ще якесь створене замовлення №028-375034 від 29.09.2017 про яке я вперше почув на місці. Ок, як з'ясувалося, менеджер магазину самостійно прийняв рішення створити замовлення без моєї участі і не порадившись та не поінформувавши мене про це. Це була прокладка випускного колектора, яка в результаті "розбору польотів" виявилась відсутньою з першого замовлення №028-371789. Дивно......згадую ще раз слова менеджера "Всі з/частини Є в НАЯВНОСТІ." Ок....не надавши цьому значення, оплачую замовлення №028-371789 = 688 грн. (за мінусом прокладки компресора та однієї прокладки випуск.колектора). Дівчина запитала мене:" Перевіряти будете?", я відповів:"Так". Невдоволена глянула на мене і пішла за запчастинами. При перевірці з/частин, була виявлена наступна "аномалія": комплект сальників клапанів складався не з 24 шт, не з 16шт, і навіть не з 12шт сальників. Він нараховував 14 чи 15 шт сальників. Відверто скажу.....за 17-річний досвід мені вперше попадається комплект сальників клапанів з такою кратністю і це після слів менеджера: "там 24шт сальників".
Отже, від мого замовлення залишилося лише: прокладка випускного колектора -2шт замість 3шт, прокладка компресора - нема, сальники клапанів - вважаємо нема, треба 24шт, а є не всі.

Результат - моя відмова від замовлення в повному обсязі.

Підсумую свій візит в офіс EXIST.UA.
Персонал, маючи VIN-код не належно перевіряє відповідність з/частин (підозрюю, що це не проблема людини, а швидше відсутність навчання персоналу з боку компанії). Про відсутність чи заміну з/частин можуть інформувати, а можуть і промовчати та створити самостійно замовлення.
Наявність з/частин на сайті в кількості не відповідає дійсності, те саме і стосується термінів виконання замовлення.
Питання щодо комплектності бажає кращої ситуації.
Виконання замовлення становить 40%. Тут взагалі без коментів.......

Чи буду користуватися даним сервісом - не готовий відповісти. На сьогодні, я вже отримав все те, що замовлялося на EXIST.UA, при чому за вигіднішими цінами.

Сервіс не є поганим, задум роботи - цікавий, та станом на 02.10.2017 щось було не так. Ще прилизно 8міс тому, я був неймовірно радий та задоволений від того, що в одному місці я замовляю все,  що мені необхідно для мого авто, з виконанням замовлення не нижче 95%.


Побажання: Налагодьте роботу сервісу, щоб залишок з/частин відповідав дійсності, терміни які зазначені на сервісі - були актуальними та виконувалися. А ще мабуть, опишіть чітко процедуру здійсненні та доставки замовлення. А то виходить замовляєш частину з позначкою "доставка 1 день", а спілкуючись з менеджером довідуєшся, що замовлення формуються до 15:00год, якщо після то переходять на наступний день, плюс ще якась та складність з Вашим постачальником........Мені це все не цікаво і не треба !!! Мене цікавить наявність, ціна та  оперативні терміни виконання замовлення.

2

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Доброго дня, шановний eljashevski!

По-перше, дякуємо Вам за детальний та конструктивний відгук. Для нас він має величезне значення.
По-друге, повністю з вами згідні, що Ви, як клієнт нашого інтернет-магазину, не маєте розумітися на всіх наших взаємовідносинах з постачальниками. Це наша справа, щоб Ви мали змогу отримувати замовлені позиції, за оголошеною ціною та в установлений термін.

Перепрошуємо за ситуацію, що виникла з Вашим замовленням зараз. Ми обов'язково розберемося в причинах, що її викликали та прикладемо всі зусилля, щоб їх усунути, аби ситуація не повторювалася. З Вами, за результатами розгляду ситуації, зв'яжеться наш співробітник.

Ще раз перепрошуємо.

3

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Доброго дня, шановний eljashevski.

Дякую за Ваше звернення і прошу вибачення за створені незручності.
Як ми вже проговорили з Вами у телефонній розмові по ряду озвучених недоліків, роботи вже проводяться, а по решті будуть проводитись найближчим часом.
Ми, як ніхто інший, зацікавлені у якісному обслуговувані Вас та інших наших клієнтів і робимо для цього все можливе.
Сподіваюсь на Ваше розуміння і подальшу співпрацю з компанією EXIST.UA.

Юрій Мармуляк
Начальник відділу продажу «Львів»

4

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Щиро вдячний за телефонний дзвінок Юрію. В нашій розмові ми вичерпно обговорили ситуацію, яка склалася з моїм замовленням, плюс я ще отримав фахову консультацію від Юрія. Впевнений, що в недалекому майбутньому, інтернет-магазин працюватиме краще та подібні ситуації не виникатимуть. Дякую.


Юрій Мaрмуляк писав:

Доброго дня, шановний eljashevski.

Дякую за Ваше звернення і прошу вибачення за створені незручності.
Як ми вже проговорили з Вами у телефонній розмові по ряду озвучених недоліків, роботи вже проводяться, а по решті будуть проводитись найближчим часом.
Ми, як ніхто інший, зацікавлені у якісному обслуговувані Вас та інших наших клієнтів і робимо для цього все можливе.
Сподіваюсь на Ваше розуміння і подальшу співпрацю з компанією EXIST.UA.

5

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Шановний eljashevski!

Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.

Ваші звернення допомогають нам стати кращими. Для Вас та завдяки Вам.

Дякуємо.

6 (відредаговано marchello 13.10.2017 16:12)

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Добрый день! 5.10.17 заказал прокладку ГБЦ оригинальную, до заказа, делал запрос по вин коду, так как нет возможности как раньше смотреть запчасти и подбирать самому. У меня v образный мотор, идут две прокладки ГБЦ и так как передний привод мотор стоит поперек. Перед заказом когда узнавал цену в телефоном разговоре и во время заказа написал что прокладка со стороны помпы, а по телефону когда объяснял какая прокладка именно нужна, то говорил, что если смотреть на мотор со стороны цепи, то головка на которую нужна прокладка по правую сторону находится. Менеджер все понял вроде оформил заказ, пришла прокладка, визуально подходила, а когда начали ее ставить, оказалась на другую голову, не подходит по направляющим. После чего позвонил в магазин, рассказал ситуацию, что прокладка не подходит, в ходе разговора оказывается программа не показывает с какой стороны помпа стоит и при заказе менеджер не видел. Спросили прокладку использовали или нет, я сказал нет ее даже поставить не могли так как по направляющим она не становится, сказали возвращайте поменяем, но та которая мне нужна стоит дороже, я сказал, хорошо доплачу, сразу сделали быстрый заказ чтоб пришло в самые короткие сроки, так как машина у мастера, я скинул доплату и выслал прокладку которая мне пришла, в тот день когда пришла прокладка в магазин, мне начали рассказывать, что упаковка сильно повреждена и поменять мне не смогут, (так чтоб понимали прокладки ГБЦ запакованы в один пакет, лежит на картонной бумаге и натянутая вторая пленка которая запаянная, вытащить прокладку не порвав первую пленку не возможно) первая пленка была надорванная так чтоб можно было вытащит прокладку, вторая целая когда я отправлял, все наклейки были на месте и целые не запачканные, чистенькие как и были, прокладка и упаковки. Вернули мне прокладку в тихоря, хотя мы договаривались, что скажут что к чему. Это уже не первая не приятная ситуация в обновленном экзисте, то цены при заказе не совпадают, то сроки, а теперь и это.   Хотел бы добавить, может я и не большой клиент в этом магазине, но заказал запчастей не на несколько десятков тысяч. Больше я с этим магазином дел иметь не буду и не советую его другим! после того как вернут доплату(посмотрим сколько дней будут возвращать) аккаунт удаляю и на этом работа с этим магазином заканчивается.

7

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Уважаемый marchello!

Приносим наши извинения за возникшую ситуацию.

Мы обязательно разберемся в вопросе и, по результатам рассмотрения, с Вами свяжется наш сотрудник.

8

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Добрый день, уважаемый marchello.

Разобравшись в ситуации, к сожалению можем лишь подтвердить решение о том, что мы не можем сделать возврат позиции.

В комментарии к заказу Вы указали, что прокладка правая. Поставленный Вам артикул действительно является правой прокладкой ГБЦ. Ошибки в подборе менеджером не было.

Возврат, в такой ситуации, конечно возможен, но лишь при условии сохранения упаковки. Приняв во внимание, что проверить применимость прокладки без вскрытия верхней упаковки невозможно, менеджер одобрил Вам возврат, поверив, что упаковка вскрыта аккуратно. Получив указанную выше прокладку от Вас, менеджер увидел, что упаковка вскрывалась как по торцу, так и через всю лицевую часть с повреждением оригинальной наклейки.

Тем не менее, не смотря на нарушение условий возврата, мы обратились к поставщику с вопросом сможет ли он принять товар в таком виде (с нарушением упаковки и оригинальной маркировки). Поставщик отказал, что и стало причиной окончательного отказа Вам, о чем утром, 13.10 Вам и сообщил менеджер.

Приносим наши извинения за сложившуюся ситуацию, однако возврат, к сожалению, в данном случае, мы оформить не можем.

9

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

все что Вы написали это обман чистой воды! во первых перед заказом общался с менеджером и мы выяснили, что прокладка которая мне нужна это правая и менеджер мне скинул по винкоду, номер этой закладки, по этому было при заказе написано, что правая, а также при заказе было написано, что со стороны помпы. И вы пишете что ответ был дан 13.10, а прокладку мне выслали обратно 12.10, а пришла она к Вам в магазин так же 12.10 и согласно слов менеджера в магазин пришла только в обед, а вечером вы ее мне в тихоря вернули. Так когда Вы успели сделать все перечисленные Вами действия? после обновления магазина, сплошной обман и развод!

10

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Уважаемый marchello, какая стоимость прокладки?

11

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

marchello писав:

все что Вы написали это обман чистой воды! во первых перед заказом общался с менеджером и мы выяснили, что прокладка которая мне нужна это правая и менеджер мне скинул по винкоду, номер этой закладки, по этому было при заказе написано, что правая, а также при заказе было написано, что со стороны помпы. И вы пишете что ответ был дан 13.10, а прокладку мне выслали обратно 12.10, а пришла она к Вам в магазин так же 12.10 и согласно слов менеджера в магазин пришла только в обед, а вечером вы ее мне в тихоря вернули. Так когда Вы успели сделать все перечисленные Вами действия? после обновления магазина, сплошной обман и развод!

Уважаемый marchello!

Пожалуйста, воздержитесь от резких оценок, особенно обвинений! Мы внимательно изучили всю историю данного заказа и восстановили ее по крупицам.

Итак, Вы заказали правую прокладку и установили запрос на  проверку менеджером  правильности подбора.  Менеджер проверил и подтвердил, что это правая, после чего отправил заказ в работу. Все выяснения, с какой стороны помпы она должна находится, происходили уже после ее получения Вами - у нас имеются записи всех разговоров.

Далее. Никто ничего не делает втихаря. Мы понимали, что некорректное вскрытие упаковки есть проблема при возврате товара, потому  сфотографировали товар и вскрытую упаковку и отправили поставщику фото.  Именно этим и объясняется наш быстрый ответ.

Однако, руководствуясь лояльностью к Вам, как клиенту, мы приняли решение о возврате данного товара.  С Вами свяжется наш сотрудник.

12

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

....ниччо себе! подфартило тебе marchello, а ты тут пену пускал...:)))) Exist.ua - респект! smile

13

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Доброго дня!

Магазин продовжує взятий ним курс на самодскредитацію!!!

Протягом лише двох останніх днів магазином було скасовано дві замовлені позиції: фільтр салону та воздушний фільтр через ніби відмову постачальника.

Щодо фільтру салону - годували обіцянками, що замовлення підтверджене постачальником і перебуває в стадії виконання. Цей процес тривав майже 11 робочих діб (замість обіцяних на сайті 8) і згодом менеджер повідомив, що замовлення скасоване (ніби було втрачене). Просто смішно!!! Замовлення втрачене!!! ЖАХ!!!

Інший заказ виконувався 3 доби і знов-таки був скасований через відсутність товару.

Насправді все це виглядає, як некомпетентна робота осіб, відповідальних за оновлення інформації, що подається на сайті! Прайс-листи не оновлюються вчасно, менеджери не контактують своєчасно з покупцем.

Виникає питання: навіщо працює магазин?! Морочити голову клієнту? Це далеко не перший і не другий випадок скасування магазином замовлених позицій після підтвердження того, що позиції підтверджено (вибачаюсь за тавтологію) постачальником. По суті ж, як тільки клієнт знаходить привабливу ціну на якусь позицію, ця позиція раптом зникає чи стає недосяжною! Або ж хтось для себе чи для СВОЇХ залишає такі позиції?

Магазан розчаровує і дедалі стає неприємно працювати в такому руслі. Мабуть є сенс знайти іншого, надійнішого продавця автотоварів аніж перебувати під брехнею та некомпетентністю "фахівців" exist.ua

ГАНЬБА!!!

14

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

extremmeus писав:

Доброго дня!

Магазин продовжує взятий ним курс на самодскредитацію!!!

Протягом лише двох останніх днів магазином було скасовано дві замовлені позиції: фільтр салону та воздушний фільтр через ніби відмову постачальника.

Щодо фільтру салону - годували обіцянками, що замовлення підтверджене постачальником і перебуває в стадії виконання. Цей процес тривав майже 11 робочих діб (замість обіцяних на сайті 8) і згодом менеджер повідомив, що замовлення скасоване (ніби було втрачене). Просто смішно!!! Замовлення втрачене!!! ЖАХ!!!

Інший заказ виконувався 3 доби і знов-таки був скасований через відсутність товару.

Насправді все це виглядає, як некомпетентна робота осіб, відповідальних за оновлення інформації, що подається на сайті! Прайс-листи не оновлюються вчасно, менеджери не контактують своєчасно з покупцем.

Виникає питання: навіщо працює магазин?! Морочити голову клієнту? Це далеко не перший і не другий випадок скасування магазином замовлених позицій після підтвердження того, що позиції підтверджено (вибачаюсь за тавтологію) постачальником. По суті ж, як тільки клієнт знаходить привабливу ціну на якусь позицію, ця позиція раптом зникає чи стає недосяжною! Або ж хтось для себе чи для СВОЇХ залишає такі позиції?

Магазан розчаровує і дедалі стає неприємно працювати в такому руслі. Мабуть є сенс знайти іншого, надійнішого продавця автотоварів аніж перебувати під брехнею та некомпетентністю "фахівців" exist.ua

ГАНЬБА!!!

Шановний extremmeus!

Перепрошуємо за скасування замовлень. Чи не могли б Ви уточнити номери замовлень, що було знято? Ми обов'язково розберемося у питанні.

Стосовно ж Ваших підозр щодо зняття привабливих пропозицій і відкладання їх для "своїх", то, запевняємо, такого не може статися в принципі, адже питаннями роботи с постачальниками займається відділ, що з самого початку бачить пропозиції ще до того, як вони будуть викладені на сайт, а співробітники, які займаються обробками замовлень, не мають можливості знімати замовлення з приміткою, що зняття відбулося з боку постачальника.

Справа може бути в іншому: найбільш привабливі пропозицій викупаються дуже швидко, адже на сайті, одночасно з Вами находяться до декількох тисяч користувачів, які, як і Ви, роблять замовлення по привабливим цінам.

Але це лише припущення. Щоб розібрати Ваше питання предметно, нам необхідна інформація від вас (номери замовлень). Їх можна вислати на e-mail: [email protected]

15

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Номери замовлень, які було знято вашим магазином:
1) 043-503820 Denso DCF359K;
2) 043-631568 Toyota 17801-20040.

І мені не зовсім зрозуміло, до чого тут якась тисяча осіб, що паралельно чи перпендикулярно робить замовлення аналогічних позицій?! Я повторюю, я чекав на виконання замовлення аж (!) 15 днів, 11 з яких - робочі! Натомість виконання було обіцяне протягом 8 днів робочих. Невже ж протягом 8 робочих днів відповідальній особі вашого магазину було незрозуміло, чи попав я в ту тисячу осіб, які зробили привабливе за ціною замовлення???! Чи може слід було чекати ще 8 днів для цього?!

Я розумію, що це лише Ваше припущення, але ж краще б Ви припустили, що замовлення не було виконане з причин несвоєчасного виконання своїх обов'язків відповідальних за процес обробки такого замовлення осіб.

Як я розумію, ваш магазин має працювати на користь клієнту, але не навпаки. Натомість постійні відмови у виконанні замовлень переконують в іншому, а саме в тому, що ваші прайси - це профанація, Фількіна грамота!

Протягом часу, як я готував цю відповідь, мені передзвонив один з представників вашого магазину і знову висловив свою невпевненість у виконанні чергового замовлення, яке я щойно зробив - 043-646883  Харьков, Салтовский  216.00 грн
Toyota 17801-20040.

Виникає питання: що за дурня відбувається у вашому магазині?!

16

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Дякуємо за відповідь.

Зараз вивчимо всі аспекти питання та з Вами зв'яжеться наш співробітник.

Ще раз перепрошуємо за скасування та пов'язані з ними незручності.

17

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

extremmeus писав:

Номери замовлень, які було знято вашим магазином:
1) 043-503820 Denso DCF359K;
2) 043-631568 Toyota 17801-20040.

І мені не зовсім зрозуміло, до чого тут якась тисяча осіб, що паралельно чи перпендикулярно робить замовлення аналогічних позицій?! Я повторюю, я чекав на виконання замовлення аж (!) 15 днів, 11 з яких - робочі! Натомість виконання було обіцяне протягом 8 днів робочих. Невже ж протягом 8 робочих днів відповідальній особі вашого магазину було незрозуміло, чи попав я в ту тисячу осіб, які зробили привабливе за ціною замовлення???! Чи може слід було чекати ще 8 днів для цього?!

Я розумію, що це лише Ваше припущення, але ж краще б Ви припустили, що замовлення не було виконане з причин несвоєчасного виконання своїх обов'язків відповідальних за процес обробки такого замовлення осіб.

Як я розумію, ваш магазин має працювати на користь клієнту, але не навпаки. Натомість постійні відмови у виконанні замовлень переконують в іншому, а саме в тому, що ваші прайси - це профанація, Фількіна грамота!

Протягом часу, як я готував цю відповідь, мені передзвонив один з представників вашого магазину і знову висловив свою невпевненість у виконанні чергового замовлення, яке я щойно зробив - 043-646883  Харьков, Салтовский  216.00 грн
Toyota 17801-20040.

Виникає питання: що за дурня відбувається у вашому магазині?!

Доброго дня, шановний Ярослав Григорович.
Дякую за Ваше звернення і прошу вибачення за створені незручності.
Як ми вже проговорили з Вами у телефонній розмові, наша компанія знайшла можливість виконати Ваш заказ у значно швидший термін за ті самі кошти.
Ми, як ніхто інший, зацікавлені у якісному обслуговувані Вас та інших наших клієнтів і робимо для цього все можливе.
Сподіваюсь на Ваше розуміння і подальшу співпрацю з компанією EXIST.UA.

Вадим Шевченко
Начальник відділу продажу «Харків, Салтівський»

18 (відредаговано extremmeus 01.11.2017 19:17)

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Доброго вечора!

Так, мені телефонував годину назад співробітник вашої компанії і запропонував добру альтернативну вирішення тієї проблеми, що утворилась нещодавно. Сподіваюсь, що і надалі вирішення спірних і проблемних питань буде здійснене в подібному напрямку.

Дякую Вам за крок назустріч і порозуміння!

На все добре!

19

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

extremmeus писав:

Доброго вечора!

Так, мені телефонував годину назад співробітник вашої компанії і запропонував добру альтернативну вирішення тієї проблеми, що утворилась нещодавно. Сподіваюсь, що і надалі вирішення спірних і проблемних питань буде здійснене в подібному напрямку.

Дякую Вам за крок назустріч і порозуміння!

На все добре!

Дякуємо за зворотній зв'язок та розуміння.

В подальшому будемо прикладати зусилля, аби спірні і проблемні питання не виникали.

20

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Добрий день!
29.09.17 зробив у Вас заказ №001-373239.
В заказі один з пунктів був: 1058000022 (Элемент зеркальный правый (с подогревом) (оригинал) MK).
При отриманні виявилось що дзеркало без підігріву, менеджер завірив, що це помилка і він перезакаже (але вже чомусь дорожче) і сам проконтролює наявність підігріву. Добре, заказуєм, знову чекаємо,… і їду щасливий забирати дзеркало… а воно знову без підігріву, знову перезаказуєм і – 27.10.17р. мій заказ був відмінений.
Висновок:
     1. Майже місяць втрачено (29.09-27.10).
    2. Менеджер не відповідає за свої слова (обіцяв сам проконтролювати).
    3. Інформація на сайті не відповідає дійсності (станом на 02.11.17 у вас досі можливо заказати 1058000022 (Элемент зеркальный правый (с подогревом) (оригинал) MK), (але ви не «ведіться», його у них немає (це я вже для клієнтів пишу.)).

21

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Доброго дня Evgeniy_lfm!

Дійсно було припущено помилка: не дивлячись на окремі запити менеджера, було знов замовлено дзеркало без перевірки на наявність в ньому підігріву.

Зараз ми уточнюємо,  чи даний код товару  без підігріву, чи то була пересортиця  постачальника, та  одночасно шукаємо для Вас дзеркало з підігрівом.  Як тільки ми матимемо перевірену інформацію та пропозицію, обов'язково з Вами зв'яжемося.

Ще раз перепрошуємо за те помилку.

22

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Шановний Evgeniy_lfm!

Дякуємо за Ваше повідомлення та ще раз перепрошуємо за те, що не змогли виконати замовлення.

З Вами зв'язався наш співробітник, пояснив ситуацію та запропонував варіант компенсації завданих нами незручностей.

Дякуємо за розуміння! Ми зробимо все, аби наша подальша співпраця з Вами була успішною  та зручною для Вас.

23

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Добрий день!
Розмова з Вашим співробітником була приємна та продуктивна, дякую за реакцію. Вашому магазину процвітання і побільше нас (клієнтів).

24

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

Evgeniy_lfm писав:

Добрий день!
Розмова з Вашим співробітником була приємна та продуктивна, дякую за реакцію. Вашому магазину процвітання і побільше нас (клієнтів).

Дякуємо за зворотній зв'язок та розуміння.

Окремо дякуємо за побажання.

25

Повід.: Незадовільний сервіс магазину EXIST.UA

02.10.17 оглянув і отримав замовлення по новій пошті з полтавського відділення ( підсилювач гальмівної системи Ate на Volvo S60). Візуально нарікань не виникло. 20.10.17 під час заміни старої деталі на придбану нову майстер виявив дефект нової деталі — пошкоджений датчик положення педалі гальм. Оскільки стару деталь вже демонтували довелося одразу купувати ще одну на сервісі. В подальшому неодноразово звертався до менеджерів полтавського відділення, відправляв фото деталі, видаткову накладну, акт рекламації. Зауважу, що дана запчастина не встановлювалася та не експлуатувалася. З боку менеджерів звучать обіцянки щось «вирішити» майже місяць. Сподіваюся на втручання адміністрації магазину