Повід.: Мои заказы
Доброго дня!
Сьогодні звернув увагу на те, що сума моїх замовлень є значно нижчою від суми фактично придбаних речей через інтернет-магазин (1142 гривні проти належних 1420 гривень). Так, не було враховано придбання мною минулого тижня колодок гальмівних Sangsin. З огляду на те, що від суми замовлень залежить розмір дисконтної програми магазину, таке становище вважаю хибним і таким, що підлягає негайному виправленню.
З метою вирішення цієї проблеми я двіччі согодні мав розмову з менеджерами (Харків, вул. Академіка Павлова), проте обидва менеджери повідомили мені, що вони не вирішують такі проблеми. При цьому, один з менеджерів визнав факт придбаня мною вищезазначених колодок. Отже, виникає питання - хто вирішує і чому це відбувається?
Складається таке враження, що менеджери взагалі нічого не вирішують. Питаєш про країну походження товару - отримуєш відповідь "не знаю", питаєш про терміни доставки - отримуєш відповідь "не знаю", питаєш про причини затримки замовленого товару - отримуєш відповідь "не знаю", питаєш про причину відмови виконання замовлення - отримуєш відповідь "не знаю". Навіщо взагалі такі менеджери?! Фактично, можна просто зробити замовлення через сайт і чекати на його виконання службою доставки, як кажуть, тупо дожидаясь результата.
Подібні відповіді "не знаю" надають також оператори контакт-центру.
Хотілося б якихось позитивних змін у роботі магазину і якіснішого контролю стану виконання замовлень!
Чекаю на конструктивну відповідь.
P.S. Раніше на сайті можна було подивитись на ту чи іншу річ, оглянути її технічне описання. Пошукова система працювала на оцінку "добре": можна було знайти за назвою необхідну річ. Зараз - просто жах!