26

Повід.: Мои заказы

Доброго дня!

Сьогодні звернув увагу на те, що сума моїх замовлень є значно нижчою від суми фактично придбаних речей через інтернет-магазин (1142 гривні проти належних 1420 гривень). Так, не було враховано придбання мною минулого тижня колодок гальмівних Sangsin. З огляду на те, що від суми замовлень залежить розмір дисконтної програми магазину, таке становище вважаю хибним і таким, що підлягає негайному виправленню.

З метою вирішення цієї проблеми я двіччі согодні мав розмову з менеджерами (Харків, вул. Академіка Павлова), проте обидва менеджери повідомили мені, що  вони не вирішують такі проблеми. При цьому, один з менеджерів визнав факт придбаня мною вищезазначених колодок. Отже, виникає питання - хто вирішує і чому це відбувається?

Складається таке враження, що менеджери взагалі нічого не вирішують. Питаєш про країну походження товару - отримуєш відповідь "не знаю", питаєш про терміни доставки - отримуєш відповідь "не знаю", питаєш про причини затримки замовленого товару - отримуєш відповідь "не знаю", питаєш про причину відмови виконання замовлення - отримуєш відповідь "не знаю". Навіщо взагалі такі менеджери?! Фактично, можна просто зробити замовлення через сайт і чекати на його виконання службою доставки, як кажуть, тупо дожидаясь результата.

Подібні відповіді "не знаю" надають також оператори контакт-центру.

Хотілося б якихось позитивних змін у роботі магазину і якіснішого контролю стану виконання замовлень!

Чекаю на конструктивну відповідь.

P.S. Раніше на сайті можна було подивитись на ту чи іншу річ, оглянути її технічне описання. Пошукова система працювала на оцінку "добре": можна було знайти за назвою необхідну річ. Зараз - просто жах!

27

Повід.: Мои заказы

extremmeus писав:

Доброго дня!

Сьогодні звернув увагу на те, що сума моїх замовлень є значно нижчою від суми фактично придбаних речей через інтернет-магазин (1142 гривні проти належних 1420 гривень). Так, не було враховано придбання мною минулого тижня колодок гальмівних Sangsin. З огляду на те, що від суми замовлень залежить розмір дисконтної програми магазину, таке становище вважаю хибним і таким, що підлягає негайному виправленню.

З метою вирішення цієї проблеми я двіччі согодні мав розмову з менеджерами (Харків, вул. Академіка Павлова), проте обидва менеджери повідомили мені, що  вони не вирішують такі проблеми. При цьому, один з менеджерів визнав факт придбаня мною вищезазначених колодок. Отже, виникає питання - хто вирішує і чому це відбувається?

Складається таке враження, що менеджери взагалі нічого не вирішують. Питаєш про країну походження товару - отримуєш відповідь "не знаю", питаєш про терміни доставки - отримуєш відповідь "не знаю", питаєш про причини затримки замовленого товару - отримуєш відповідь "не знаю", питаєш про причину відмови виконання замовлення - отримуєш відповідь "не знаю". Навіщо взагалі такі менеджери?! Фактично, можна просто зробити замовлення через сайт і чекати на його виконання службою доставки, як кажуть, тупо дожидаясь результата.

Подібні відповіді "не знаю" надають також оператори контакт-центру.

Хотілося б якихось позитивних змін у роботі магазину і якіснішого контролю стану виконання замовлень!

Чекаю на конструктивну відповідь.

P.S. Раніше на сайті можна було подивитись на ту чи іншу річ, оглянути її технічне описання. Пошукова система працювала на оцінку "добре": можна було знайти за назвою необхідну річ. Зараз - просто жах!

Доброго дня.

Підкажіть, будь ласка, чи отримали Ви ці колодки? Якщо так, то не могли б Ви вислати в електронному вигляді зображення документу, що підтверджує факт отримання колодок? Можна на e-mail, що вказано у профілі: [email protected]
Дякуємо.

Стосовно компетенції менеджерів, то на жаль, менеджери фізично не можуть знати всі нюанси по всій номенклатурі товару, можливим країнам виробництва кожної деталі і фактичній країні походження з можливих для кожної конкретної деталі у конкретному замовленні. Менеджери можуть тільки спробувати уточнити цю інформацію, як і інформацію щодо конкретної причини затримки чи відмови у виконанні замовлення.

Щодо недоліків сайту, то тут Ви маєте рацію. На сайті ще є багато недоліків, над виправленням яких ми щоденно працюємо. Ми перепрошуємо за тимчасові незручності. Та запевняємо, вони обов'язково будуть виправлені.

28 (відредаговано extremmeus 20.11.2017 15:59)

Повід.: Мои заказы

Дякую за відповідь! На жаль, документ, що підтверджує придбання колодок в неме не зберігся. Я перевірив колодки в офісі в присутності менеджера та керівника відділення. Останній особисто відпускав мені ці колодки. Я не бачив сенсу зберігати вищезазначений документ, адже якістю колодок був задоволений. Утім, я не думав, що придбавши якісні колодки, я маю ще контролювати віддзеркаленення факту їх придбання на сайті інтернет-магазину в своєму кабінеті.

Факт відпуску (придбання) колодок підтверджують і менеджер, і керівник відділення. Вважаю, що в такому випадку наявність документу про їх придбання не може бути принциповою у вирішенні питання, про яке йдеться.

Щодо питання про запрос інформації стосовно товару, що замлвляється, на вимогу клієнта, то і в цьому випадку менеджери відповідають, що в них немає такої можливості, і, що вони можуть надати деталі лише після надходження товару і особистого його огляду. Часом, це вельми незручно, адже, зокрема, країна походження товару для мене часом має принципове значення в сенсі "замовляти/не замовляти". Наприклад, подібна ситуація була й з замовленням колодок Sangsin. Виробництво колодок започатковане в Південній Кореї, але нещодавно було відкрито завод і в Китаї. Досвід спілкування з людьми, яки використовували китайський зразок, - ненайкращий. Користувачі заявляють, що корейські колодки на відміну від китайського варіанту мають не тільки якісніший бокс, в який запаковані колодки, а й самі (що головне) колодки!!! Це стосується й інших товарів з Піднебесної: фільтрів, ремнів, роликів тощо. Отже, знаючи про товар більше деталей на момент їх замовлення, я не тільки значно економлю свій час (мені не треба чекати на товар, щоб його оглянути і вирішити, залишати його чи ні), але й маю уявлення про те, що і за якою ціною я придбаю.

29

Повід.: Мои заказы

extremmeus писав:

Дякую за відповідь! На жаль, документ, що підтверджує придбання колодок в неме не зберігся. Я перевірив колодки в офісі в присутності менеджера та керівника відділення. Останній особисто відпускав мені ці колодки. Я не бачив сенсу зберігати вищезазначений документ, адже якістю колодок був задоволений. Утім, я не думав, що придбавши якісні колодки, я маю ще контролювати віддзеркаленення факту їх придбання на сайті інтернет-магазину в своєму кабінеті.

Факт відпуску (придбання) колодок підтверджують і менеджер, і керівник відділення. Вважаю, що в такому випадку наявність документу про їх придбання не може бути принциповою у вирішенні питання, про яке йдеться.

Дякуємо за інформацію. Вже перевіряємо статуси замовлення.

extremmeus писав:

Щодо питання про запрос інформації стосовно товару, що замлвляється, на вимогу клієнта, то і в цьому випадку менеджери відповідають, що в них немає такої можливості, і, що вони можуть надати деталі лише після надходження товару і особистого його огляду. Часом, це вельми незручно, адже, зокрема, країна походження товару для мене часом має принципове значення в сенсі "замовляти/не замовляти". Наприклад, подібна ситуація була й з замовленням колодок Sangsin. Виробництво колодок започатковане в Південній Кореї, але нещодавно було відкрито завод і в Китаї. Досвід спілкування з людьми, яки використовували китайський зразок, - ненайкращий. Користувачі заявляють, що корейські колодки на відміну від китайського варіанту мають не тільки якісніший бокс, в який запаковані колодки, а й самі (що головне) колодки!!! Це стосується й інших товарів з Піднебесної: фільтрів, ремнів, роликів тощо. Отже, знаючи про товар більше деталей на момент їх замовлення, я не тільки значно економлю свій час (мені не треба чекати на товар, щоб його оглянути і вирішити, залишати його чи ні), але й маю уявлення про те, що і за якою ціною я придбаю.

Так, ми розуміємо причини Ваших запитань і вони нам цілком зрозумілі. Але не завжди ми можемо отримати відповіді від постачальників. Особливо коли мова йде про товари з т.з. "довгим терміном поставки" (більше 3-х днів), адже сам постачальник може замовляти такі деталі з міжнародного складу, де мало хто буде займатися таким питанням, як піти та подивитися яка страна виробництва вказана на упаковці.
Майже завжди постачальники знають кількість, що розміщено у них на складах, але скільки позицій з якого заводу, вони часто самі можуть не знати, адже позиції вказуються за артикулами.

30

Повід.: Мои заказы

Шановний extremmeus!

Ми зробили звірку по взаєморозрахункам між Вами та нашою компанією. Всі сплачені Вами суми обов'язково будуть враховані при визначенні розміру дисконтної програми.

Змінити відображення статусу даної позиції на сайті, на жаль, ми не можемо, адже логічний ланцюг відображення статусу після оформлення повернення є незворотнім.

Але це ніяк не впливає на фактичний стан взаєморозрахунків, що в будь який час може бути підтверджено відповідним актом звірки.

31

Повід.: Мои заказы

Про який акт звірки йде мова? Де цей акт? Чому я його не маю? Якщо це акт звірки, то там має бути мій підпис, а один примірник акта має бути переданий мені. Інакше, це ні який не акт звірки, а лише Ваші висловлювання. До речі, сума моїх замовлень сьогодні знову знизилась майже на 100 гривень. Виходить, Ви можете лише зменшувати розмір замовлень? Вигялядає все це принаймні вельми смішно!!!

EXIST.UA писав:

Шановний extremmeus!

Ми зробили звірку по взаєморозрахункам між Вами та нашою компанією. Всі сплачені Вами суми обов'язково будуть враховані при визначенні розміру дисконтної програми.

Змінити відображення статусу даної позиції на сайті, на жаль, ми не можемо, адже логічний ланцюг відображення статусу після оформлення повернення є незворотнім.

Але це ніяк не впливає на фактичний стан взаєморозрахунків, що в будь який час може бути підтверджено відповідним актом звірки.

32

Повід.: Мои заказы

extremmeus писав:

Про який акт звірки йде мова? Де цей акт? Чому я його не маю? Якщо це акт звірки, то там має бути мій підпис, а один примірник акта має бути переданий мені. Інакше, це ні який не акт звірки, а лише Ваші висловлювання. До речі, сума моїх замовлень сьогодні знову знизилась майже на 100 гривень. Виходить, Ви можете лише зменшувати розмір замовлень? Вигялядає все це принаймні вельми смішно!!!

Ми зробили звірку. Акт може бути зроблений. Зверніться, будь ласка, за цим до Вашого відділу продажу.

Стосовно зменшення суми замовлень, підкажіть, будь ласка, про яку точну суму йде мова.

Дякую.

33 (відредаговано extremmeus 21.11.2017 13:40)

Повід.: Мои заказы

EXIST.UA писав:
extremmeus писав:

Про який акт звірки йде мова? Де цей акт? Чому я його не маю? Якщо це акт звірки, то там має бути мій підпис, а один примірник акта має бути переданий мені. Інакше, це ні який не акт звірки, а лише Ваші висловлювання. До речі, сума моїх замовлень сьогодні знову знизилась майже на 100 гривень. Виходить, Ви можете лише зменшувати розмір замовлень? Вигялядає все це принаймні вельми смішно!!!

Ми зробили звірку. Акт може бути зроблений. Зверніться, будь ласка, за цим до Вашого відділу продажу.

Стосовно зменшення суми замовлень, підкажіть, будь ласка, про яку точну суму йде мова.

Дякую.

Учора сума моїх заказів становила 1142 гривні. Согодні я бачу суму 1051 гривня.

34

Повід.: Мои заказы

extremmeus писав:
EXIST.UA писав:
extremmeus писав:

Про який акт звірки йде мова? Де цей акт? Чому я його не маю? Якщо це акт звірки, то там має бути мій підпис, а один примірник акта має бути переданий мені. Інакше, це ні який не акт звірки, а лише Ваші висловлювання. До речі, сума моїх замовлень сьогодні знову знизилась майже на 100 гривень. Виходить, Ви можете лише зменшувати розмір замовлень? Вигялядає все це принаймні вельми смішно!!!

Ми зробили звірку. Акт може бути зроблений. Зверніться, будь ласка, за цим до Вашого відділу продажу.

Стосовно зменшення суми замовлень, підкажіть, будь ласка, про яку точну суму йде мова.

Дякую.

Учора сума моїх заказів становила 1142 гривні. Согодні я бачу суму 1051 гривня.

Доброго дня, шановний extremmeus!
У телефонній розмові ми з’ясували  суму отриманих заказів та на вашу електрону пошту відправили акт звірки.
Питання вірішене. Чекаємо Вас за новими покупками в нашому інтернет магазині.

Вадим Шевченко
Начальник відділу продажу «Харків, Салтівський»