1

Тема: Покращення сайту

Добрий день. Хотілося б на новому сайті бачити:
- реальні фото товару;
- бачити рейтинг продавця по таким даним, як кількість замовлень->кількість відмов, потрібно добавити відгуки про поставщика для клієнта, який зробив замовлення.

Також, потрібно продумати методи впливу на поставщика, щоб він не продавав б/у товар, під виглядом нового. Декілька разів стикався з ситуацією, коли роблю замовлення, товар приходить, йдеш забирати і бачиш, що запчастина вже ставилась на авто або фільтри вже так давно по складам катаються, що брудні і поношені стали від часу, а не від використання.

Добавте можливість зв`язатись з офісом у моєму місті напряму, а не через колл-центр, так як це займає багато часу.

Добавте можливість залишити заявку на вивід остатку грошей з вашого сайту на банківську картку саме через сайт, а не через листування по e-mail

2

Повід.: Покращення сайту

batteryf писав:

- бачити рейтинг продавця по таким даним, як кількість замовлень->кількість відмов

Так у них и сейчас такая фича есть. Кликните по квадратику возле срока поставки и типа увидите статистику по этому предложению. Только другими словами написано - вы хотите кол-во отказов видеть, а там процент выполненных заказов smile масло масляное

3

Повід.: Покращення сайту

Рейтинг есть, только как он формируется не понятно. Раньше постоянно заказывал по такому рейтингу и после того, как несколько раз попадал на откровенный брак или обман, приходится звонить и ездить в офис, где менеджер по кодировке поставщика может сказать, официальный это поставщик тех же запчастей Nissan или VAG или обычный поставщик.

Да, возможно нужно немного подправить. Хочется видеть пометку, если это именно официальный поставщик в Украине от производителя

4

Повід.: Покращення сайту

batteryf писав:

Добрий день. Хотілося б на новому сайті бачити:
- реальні фото товару;
- бачити рейтинг продавця по таким даним, як кількість замовлень->кількість відмов, потрібно добавити відгуки про поставщика для клієнта, який зробив замовлення.

Також, потрібно продумати методи впливу на поставщика, щоб він не продавав б/у товар, під виглядом нового. Декілька разів стикався з ситуацією, коли роблю замовлення, товар приходить, йдеш забирати і бачиш, що запчастина вже ставилась на авто або фільтри вже так давно по складам катаються, що брудні і поношені стали від часу, а не від використання.

Добавте можливість зв`язатись з офісом у моєму місті напряму, а не через колл-центр, так як це займає багато часу.

Добавте можливість залишити заявку на вивід остатку грошей з вашого сайту на банківську картку саме через сайт, а не через листування по e-mail

Добрий день!
Рейтинг постачальника вже реалізований на сайті у вигляді кольорового індикатору, після наведення на який відкривається інформація про відсоток виконаних замовлень, доставлених вчасно та тих, що надійшли з запізненням.

Відгуки про постачальника у вигляді коментарів Ви маєте на увазі? Продавцем виступаємо ми exist.ua, і відповідно, несемо усі зобов'язання перед клієнтом. У зв'язку з цим, торкаючись наступного Вашого побажання, постійно і ретельно перевіряємо усіх постачальників. У разі невиконання постачальником зобов'язання до нього застосовуються штрафні санкціі аж до повного відключення. Нам прикро, що у досвіді нашої співпраці з Вами сталась така ситуація. Приносимо вибачення за незручності.
В цій ситуації Ви завжди можете повернути або не отримувати товар.

Колл-центр був створений для пришвидшення отримання відповідей на найбільш розповсюджені питання, оскільки менеджер не завжди має змогу прийняти дзвінок одразу (наприклад, спілкується з Клієнтом в офісі). Оператори завжди дадуть Вам відповідь на більшість питань, а для вирішення питань технічного характеру передадуть менеджеру Ваше звернення, і як тільки буде змога він Вам обов'язково перетелефонує.

Інші Ваші побажання вже передали архітекторам нашого сайту. Дякуємо!