Тема: Відсутні ілюстрації у орігінальних каталогах KIA/HYUNDAI
Зайшов до каталогів щоб зробити замовлення, але зображення не підгружаются.
Каталогом неможливо користуватися.
Сторінки 1
Ви повинні увійти або зареєструватись для того, щоб відповісти.
Зайшов до каталогів щоб зробити замовлення, але зображення не підгружаются.
Каталогом неможливо користуватися.
Зайшов до каталогів щоб зробити замовлення, але зображення не підгружаются.
Каталогом неможливо користуватися.
Саша,
спасибі за інформацію, перевіримо!
Зверністься, будь ласка, до Вашого персонального менеджера за пошуком і підбором або вкажить на адресу [email protected] товари, які Ви шукаєте, та Ваші контакти для консультацій.
Зайшов до каталогів щоб зробити замовлення, але зображення не підгружаются.
Каталогом неможливо користуватися.
Доброго дня.
Надішліть, будь ласка, на e-mail: [email protected] скріни сторінок, де не підгружаються зображення, та вкажіть який у Вас провайдер.
Тимчасово скористайтеся, будь ласка, допомогою наших співробітників у підборі.
Перепрошуємо за незручності.
саша писав:Зайшов до каталогів щоб зробити замовлення, але зображення не підгружаются.
Каталогом неможливо користуватися.Доброго дня.
Надішліть, будь ласка, на e-mail: [email protected] скріни сторінок, де не підгружаються зображення, та вкажіть який у Вас провайдер.
Тимчасово скористайтеся, будь ласка, допомогою наших співробітників у підборі.
Перепрошуємо за незручності.
Надіслав листа с покроковою інструкцією та скрінами. Провайдери пробував різні.
Надіслав листа с покроковою інструкцією та скрінами. Провайдери пробував різні.
Дякуємо. Бачу.
Питання з провайдерами може бути ключовим, адже у нас ці зображення відображаються, і причину слід шукати там, де є розбіжності.
Чи не могли б Ви, все ж таки, вказати провайдерів?
Дякуємо.
саша писав:Надіслав листа с покроковою інструкцією та скрінами. Провайдери пробував різні.
Дякуємо. Бачу.
Питання з провайдерами може бути ключовим, адже у нас ці зображення відображаються і причину слід шукати там, де є розбіжності.
Чи не могли б Ви, все ж таки, вказати провайдерів?
Дякуємо.
Тільки що затестив ще раз, через Kyivstar та Kyivski Merezhi зображень немає.
Через Vodafone зображення є.
Тільки що затестив ще раз, через Kyivstar та Kyivski Merezhi зображень немає.
Через Vodafone зображення є.
Дякуємо!
Сторінки 1
Ви повинні увійти або зареєструватись для того, щоб відповісти.